Klossfestivalen 2024 - LINKÖPING lördagen 5 oktober på SAAB Arena

Startat av Klossfestivalen, 22 Februari 2024 kl. 18:01

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Kvarnbacka

CopMike

Provar takbaren mittemot vårt hotell med utställningsarenan i bakgrunden 😎!

matgri

Gideon

Över tre dygn efter hemkomst från Skaerbaek, man kanske skulle sikta på en tur ner till Östergötland den helgen ändå? :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

AndersI

Eftersom jag blev sjuk till hemmaeventet får jag väl ta och anmäla mig till Lkpg. Har i alla fall två av mina barn i stan, så det är ju nästan hemma.
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

Gideon

Citat från: matgri skrivet 02 September 2024 kl. 19:23Det blev Scandic City för mig med
Bokar nog in oss där också!

Funderar på att stanna 2 nätter, lite för långt att köra hem efter nedpackning.
Bowling på lördagkvällen? 🎳
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Joacim

Citat från: Gideon skrivet 02 September 2024 kl. 23:20Bokar nog in oss där också!

Funderar på att stanna 2 nätter, lite för långt att köra hem efter nedpackning.
Bowling på lördagkvällen? 🎳
Skulle vara kul!

mechamike

Citat från: CopMike skrivet 15 Augusti 2024 kl. 18:49Provar takbaren mittemot vårt hotell med utställningsarenan i bakgrunden 😎!

Vafalls!?  Besökt Linköping utan att förvarna? Ja, då får jag ha kvar din enhörning i mitt Legorum ett tag till. 8)
?

Emma

Jag och 1 barn funderar på att delta. Vore så roligt!
Region Mitten

Skafte

Vi kommer och poddar! Och ställer ut, antar jag. Och bowlar. Scandic City bokat fre-sön.

MrUzagi

Jag har anmält mig och mina Disneyslott.

Däremot är jag osäker på om jag hinner ner innan 20:00 för uppställning (även om jag anmält det i formuläret) då jag behöver jobba till åtminstone 16.00 och det tar 3-4 timmar beroende på trafik den tiden på dygnet. Annars kommer jag på lördag morgon och ställer upp.

Leidermark

Nu har jag anmält mig och fyra små byggen :)
Bara att knåpa ihop de sista bitarna på ett bygge...

Joacim

Anmäld till Castonien (möjlighet äntligen igen)

Emma

Puh! Nu har jag anmält mig och 11-åring. Har fortfarande inte fått schema för fredagen, sååååå lite osäker på logistiken än.

Vi kommer åka tåg. Hur ser det ut med transport mellan tåg och utställning? Någon som kanske vill hämta oss?
Region Mitten

Emma

Scandic city, är det hotellet som gäller?? Vill ju inte hamna på fel ställe...
Region Mitten