Klossfestivalen - 4-6 november 2022 SAAB Arena Linköping

Startat av Klossfestivalen, 21 September 2022 kl. 18:57

Föregående ämne - Nästa ämne

ArfMan

Citat från: matgri skrivet 01 November 2022 kl. 12:51
Citat från: ArfMan skrivet 01 November 2022 kl. 11:11
Citat från: matgri skrivet 01 November 2022 kl. 07:42Jag har inte möjlighet att ställa ut. Men tänker ev åka ner över dagen nu på lördag. Finns det någon mer i Stockholmsregionen (även Uppsala) eller på vägen mot Linköping från Stockholm som skulle vilja göra sällskap?

\Mats

Jag hade velat ställa ut själv... men blev inte som planerat (och några MOC är i Italien på utställning just nu...)...

men jag ska kolla vilka planer har jag inför helg... annars vore det trevlig att samåka (bor själv söder om Stockholm)

Kanske en lite kortare tur på söndagen? Behöver vara hemma senast 18 i Sollentuna.

\M

Nej, hade glömt att jag hade ett möte själv kl 16 nu på söndag.... då blir det för kort och stressig... bara lördag hade passat, tyvärr ;-(

/Raffa

matgri

Citat från: ArfMan skrivet 02 November 2022 kl. 07:49
Citat från: matgri skrivet 01 November 2022 kl. 12:51
Citat från: ArfMan skrivet 01 November 2022 kl. 11:11
Citat från: matgri skrivet 01 November 2022 kl. 07:42Jag har inte möjlighet att ställa ut. Men tänker ev åka ner över dagen nu på lördag. Finns det någon mer i Stockholmsregionen (även Uppsala) eller på vägen mot Linköping från Stockholm som skulle vilja göra sällskap?

\Mats

Jag hade velat ställa ut själv... men blev inte som planerat (och några MOC är i Italien på utställning just nu...)...

men jag ska kolla vilka planer har jag inför helg... annars vore det trevlig att samåka (bor själv söder om Stockholm)

Kanske en lite kortare tur på söndagen? Behöver vara hemma senast 18 i Sollentuna.

\M

Nej, hade glömt att jag hade ett möte själv kl 16 nu på söndag.... då blir det för kort och stressig... bara lördag hade passat, tyvärr ;-(

/Raffa
Där ser man.
Får se om jag åker själv.

TCAS

Är det för sent att anmäla behovet av parkeringsplats? Jag har köpt bil så skulle behöva någonstans att stå 😅 Mailade också men fick inget svar.
Joakim - Östra G

Emma

Citat från: TCAS skrivet 02 November 2022 kl. 12:33Är det för sent att anmäla behovet av parkeringsplats? Jag har köpt bil så skulle behöva någonstans att stå 😅 Mailade också men fick inget svar.

Kommer du ta med bowlingbanan?!
Region Mitten

Klossfestivalen

Citat från: TCAS skrivet 02 November 2022 kl. 12:33Är det för sent att anmäla behovet av parkeringsplats? Jag har köpt bil så skulle behöva någonstans att stå 😅 Mailade också men fick inget svar.

Du får plats med din bil - sorry att jag missade det.

Välkommen!

Fredrik Novak
Klossfestivalen

Svartkrut

Imorgon bär det av mot Linköping. Sla bli så kul! Ska bara bygga klart ett bygge först... Får se vilken tid vi kommer iväg. Hoppas på att dyka upp under eftermiddagen eller tidig kväll. 😅

TCAS

Citat från: Emma skrivet 02 November 2022 kl. 15:40Kommer du ta med bowlingbanan?!

Denna gång får den stanna hemma, jag behöver jobba lite mer för att den ska vara utställningsvärdig 😅

Men nästa gång jag ställer upp så är den nog med!
Joakim - Östra G

AndersI

Finns det någon möjlighet att komma in nu på förmiddagen? Eller träffa någon annan utställare som väntar på att komma in? Ett inställt tåg för hustrun innebar att jag fick starta 'lite' tidigare än planerat. Nu äter jag andra frukost på IKEA Tornby...
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

AndersI

Nu är jag inne i alla fall, och bilen urlastad. Det kommer att bli kallt om fötterna att gå på is i flera dagar (ok, lite isolering emellan, men jag får nog skippa sandalerna).

Inga bord har kommit än, stjärnorna på väggarna de blinka...

rps20221103_110242.jpgrps20221103_110226.jpg 

Ohlliebricks

Citat från: AndersI skrivet 03 November 2022 kl. 11:07Nu är jag inne i alla fall, och bilen urlastad. Det kommer att bli kallt om fötterna att gå på is i flera dagar (ok, lite isolering emellan, men jag får nog skippa sandalerna).

Inga bord har kommit än, stjärnorna på väggarna de blinka...

rps20221103_110242.jpgrps20221103_110226.jpg 

Hur gjorde du med parkering? Ställde dig bara utanför på stora parkeringen eller något speciellt ställe för utställare?

AndersI

Man får stå gratis en timme på en del av parkeringen. Då hinner du komma in i ishallen och få ett p-tillstånd.

Det gick fort när borden väl kom, och förhoppningsvis får jag ställa upp här i foajen, med lite varmare golv.

rps20221103_111540.jpg

AndersI

Jag är glad att inte ha ett sånt bygge...

rps20221103_113030.jpg

swemixon

byStfn

Citat från: AndersI skrivet 03 November 2022 kl. 11:31Jag är glad att inte ha ett sånt bygge...

Tricket är att delegera arbetet. Tomas som byggt den är han med telefonen 😅

Tunnan

Han har lite på sin Tube kanal, här lyfts de på plats :P