Klossfestivalen - 4-6 november 2022 SAAB Arena Linköping

Startat av Klossfestivalen, 21 September 2022 kl. 18:57

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders67

Inser att jag missat att anmäla mig till linköping, funkar det ändå, även om man är supersen!

ArfMan

jag är lite sugen att komma förbi... mest för att hälsa på Swebrickare :-)... vi får se om jag planerar nåt, kanske på fredag... och biljetterna är kvar...

Gideon

Vi kommer som befarat tyvärr köra ned först på fredagen, anländer nog efter lunch.

Behövs support för uppställningen av min Castonien-modul (som är byggd hyfsat modulär men vet ju inte hur den mår efter Helsingborg :P ) kan jag dock vara behjälplig via valfri videochatt på torsdagkvällen.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

dalle

Citat från: Gideon skrivet 28 Oktober 2022 kl. 14:23Vi kommer som befarat tyvärr köra ned först på fredagen, anländer nog efter lunch.

Behövs support för uppställningen av min Castonien-modul (som är byggd hyfsat modulär men vet ju inte hur den mår efter Helsingborg :P ) kan jag dock vara behjälplig via valfri videochatt på torsdagkvällen.

Jag är där från torsdag och bygger upp Castonien.  :)

Klossfestivalen

Citat från: Anders67 skrivet 27 Oktober 2022 kl. 23:08Inser att jag missat att anmäla mig till linköping, funkar det ändå, även om man är supersen!
Såklart! Varmt välkommen!

/Fredrik

Emma

Region Mitten

Misa

Citat från: Emma skrivet 31 Oktober 2022 kl. 07:58Pepp!! Det närmar sig!

Jag med! Längtar efter att träffa oss, Lego folket 😊

byStfn

Sitter på väg hemåt från Halsingborg och börjar peppa för Linköping redan! :D

Tornet

Som Linköpingsbo ser jag verkligen fram emot detta. Är ingen utställningsräv, men ska bli sjukt kul att köra GBC igen!

matgri

Jag har inte möjlighet att ställa ut. Men tänker ev åka ner över dagen nu på lördag. Finns det någon mer i Stockholmsregionen (även Uppsala) eller på vägen mot Linköping från Stockholm som skulle vilja göra sällskap?

\Mats

ArfMan

Citat från: matgri skrivet 01 November 2022 kl. 07:42Jag har inte möjlighet att ställa ut. Men tänker ev åka ner över dagen nu på lördag. Finns det någon mer i Stockholmsregionen (även Uppsala) eller på vägen mot Linköping från Stockholm som skulle vilja göra sällskap?

\Mats

Jag hade velat ställa ut själv... men blev inte som planerat (och några MOC är i Italien på utställning just nu...)...

men jag ska kolla vilka planer har jag inför helg... annars vore det trevlig att samåka (bor själv söder om Stockholm)

ArfMan

Citat från: matgri skrivet 01 November 2022 kl. 07:42Jag har inte möjlighet att ställa ut. Men tänker ev åka ner över dagen nu på lördag. Finns det någon mer i Stockholmsregionen (även Uppsala) eller på vägen mot Linköping från Stockholm som skulle vilja göra sällskap?

\Mats

Fast ... biljetterna är slutsålda :-(

Ozp

matgri

Citat från: ArfMan skrivet 01 November 2022 kl. 11:11

\Mats

Jag hade velat ställa ut själv... men blev inte som planerat (och några MOC är i Italien på utställning just nu...)...

men jag ska kolla vilka planer har jag inför helg... annars vore det trevlig att samåka (bor själv söder om Stockholm)

Kanske en lite kortare tur på söndagen? Behöver vara hemma senast 18 i Sollentuna.

\M

ArfMan

det skulle vara ok med tiden (kanske åka tidig)... men ska dubbelkolla med familjen om det är annat planerat...

Citat från: matgri skrivet 01 November 2022 kl. 12:51
Citat från: ArfMan skrivet 01 November 2022 kl. 11:11

\Mats

Kanske en lite kortare tur på söndagen? Behöver vara hemma senast 18 i Sollentuna.

\M