Klossfestivalen - 4-6 november 2022 SAAB Arena Linköping

Startat av Klossfestivalen, 21 September 2022 kl. 18:57

Föregående ämne - Nästa ämne

Emma

Citat från: Klossfestivalen skrivet 13 Oktober 2022 kl. 10:39
Citat från: Emma skrivet 13 Oktober 2022 kl. 07:29Hej! Hur är det med medföljande barn denna gång? Finns det möjlighet att ta med en 9-åring?

Absolut! Alla är välkomna oavsett ålder - som deltagare/besökare/utställare. Däremot har vi ingen barnpassningspersonal  ;)  ;D

Varmt välkomna! Alla!

Fredrik Novak
Klossfestivalen

Såå
Citat från: Klossfestivalen skrivet 13 Oktober 2022 kl. 10:39
Citat från: Emma skrivet 13 Oktober 2022 kl. 07:29Hej! Hur är det med medföljande barn denna gång? Finns det möjlighet att ta med en 9-åring?

Absolut! Alla är välkomna oavsett ålder - som deltagare/besökare/utställare. Däremot har vi ingen barnpassningspersonal  ;)  ;D

Varmt välkomna! Alla!

Fredrik Novak
Klossfestivalen

Barnpassningspersonal, det är väl min roll som förälder... har jag för mig...  ;D
Region Mitten

Gideon

9-åringarna barnpassade varandra föredömligt i Örebro!
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

andreaseldh

Ouppfostrade föräldrar är det värsta jag vet!

Emma

Ursäkta off topic.

Citat från: andreaseldh skrivet 14 Oktober 2022 kl. 01:47Ouppfostrade föräldrar är det värsta jag vet!

Håller med.

/En som tvingas be föräldrar att faktiskt hålla koll på sina 3-åringar på badhuset...
Region Mitten

dalle

Tog och bokade in mig på Scandic Frimurarehotellet. Jag gillar ju att bygga fritt med klossar, så det lät som ett passande hotell som ligger nära eventet.

@Fredrik: hur blir det med parkering för utställare. Jag skulle behöva en parkering.

ColA

Citat från: dalle skrivet 18 Oktober 2022 kl. 10:57Tog och bokade in mig på Scandic Frimurarehotellet. Jag gillar ju att bygga fritt med klossar, så det lät som ett passande hotell som ligger nära eventet.

@Fredrik: hur blir det med parkering för utställare. Jag skulle behöva en parkering.

Det fanns en fråga i anmälan om man behövde parkering  :)

Sergio Gonzales

Hej. Jag fick besked idag att jag kan ställa upp som utställare och finnas där som Lego Masters Deltagare.
Vet att det är en dag för sent men skulle i så fall kunna komma lördag och söndag.

Klossfestivalen

Citat från: sergio.jaensson skrivet 18 Oktober 2022 kl. 17:04Hej. Jag fick besked idag att jag kan ställa upp som utställare och finnas där som Lego Masters Deltagare.
Vet att det är en dag för sent men skulle i så fall kunna komma lördag och söndag.

Yes! Du är välkommen såklart som du och jag pratade om igår! Kul!

Fredrik Novak
Klossfestivalen

matgri

Får se om jag ev kan komma förbi och titta någon dag under helgen.
Men vardagarna är jobb jobb jobb.

Sofia_MT

Noterade i anmälan för byggena att det står "4-6 Oktober" istället för November. Tänkte bara tipsa om det  :)

Godtfred

Anmäld, nu ska jag se över vilka byggen som ska med!

Zilmrud

Är det någon från Skåne som ska upp? Har möjligen ett bygge från Jemanuelson som skulle vilja få lift upp och tillbaks. Typ en kartong.
//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

BlueBuilder

Nu börjar det närma sig! Jag tänker dyka upp vid 12 tiden och packa upp. Skönt att kunna ta det i lugnare takt för än gångs skull. Ses där!!

Emma

Jag kommer tidigt fredag morgon. Kanske nån på plats som vill hjälpa mig bära. Jag har 5 flyttkartonger med mig.
Region Mitten

CopMike

Citat från: Emma skrivet 23 Oktober 2022 kl. 14:33Jag kommer tidigt fredag morgon. Kanske nån på plats som vill hjälpa mig bära. Jag har 5 flyttkartonger med mig.
Självklart!