Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Studbringers S@H

Startat av studbringer, 23 Januari 2011 kl. 18:25

Föregående ämne - Nästa ämne

janimakaj

Unless you try, you will not know if it works! ;)

Woodpicker

Technic-freak, Samt City & 6-wide ;)

janimakaj

Unless you try, you will not know if it works! ;)

Goldmember

Citat från: studbringer skrivet 16 Juli 2012 kl. 01:28

Ja ni fattar grejjen, Studbringer har en hel del här nu till sina kära med(swe)brickare... ;) PM:a mig vad ni behöver (1, 2, 3... 9st mystery = oöppnade eller öppnade ?!, komplett serie 9st eller kanske 2 hela serier...? ja vad ni nu kan tänkas behöva) :P

Väljer du mystery så kan det bli dubletter då jag inte klämmer... väljer du en hel serie så kläms det och kikas på "duttar" så du får alla 9 olika så klart :)

Jag är ingen mästerklämmare men börjar få in tekniken nu efter att ha klämt mig fram på en hel del påsar :D jag verifierar dessutom med "dutt" karta så det ska nog gå bra... hehe

eder
/Ringbudster

Vad kostar en hel serie? (alltså en av varje, 9 figurer sammanlagt).

/Goldmember

Tobbe Arnesson

Citat från: Woodpicker skrivet 17 Juli 2012 kl. 15:21

9398 - 4WD - 1699:- + frakt.

Finns för 1 300 + frakt från Danmark på BrickLink...
Blogg: Robotkampen

dalle

Studdis. Har inte hört nått från dig. Har pm några gånger. Väntar på leverans. :)

studbringer

Tillbaka nu med läskiga nyheter... eller vågar du ens öppna dörren till:

10228 Haunted House - 1799:-

*kniiiiiiiirk* -vem där ?! kanske är det:

40076 Zombie Car - 99:-

Som svänger förbi för att ta dig med på din hädanfärd... skyffeln i hans hand vittnar ju om att det mer än gärna grävs lite här å var... mohawhawhaw :P

Ni som är uppmärksamma märker ju direkt att ni inte behöver köpa huset för att få tag i zombie bilen... den går bra att köpa lös nu hos eder Studbringer ;)

Välkommna med era PM!

Wineyard

Studbringer, du har meddelande från 23 maj som du inte svarat på än.

haberg

Citat från: Wineyard skrivet 09 September 2012 kl. 17:15
Studbringer, du har meddelande från 23 maj som du inte svarat på än.

Även från mig, väntar på besked angående beställning lagd och betald 11 juni.

/haberg

studbringer

Till alla glada Swebrickare, råkade se att Toyrus i USA kör nu denna veckan "köp 3 betala för 2" härlig rivstart på hösten :D

Så varför inte erbjuda alla oss här chansen oxå att få ta del av erbjudandet tänkte jag så varsågoda kom å plocka av smörgåsbordet vetja

För att göra det hela så enkelt som möjligt, gå in på www.toysrus.com välj "Brand", "LEGO" eller direklänk http://www.toysrus.com/category/index.jsp?categoryId=3696486&ab=TRU_Header:Utility3:Brand:LEGO::

1) Välj ut 3st set eller 6st eller fler bara det blir delbart med 3 för att få ett på köpet

2) Lägg ihop summan av dom 2 dyraste, 3:e (billigaste) blir på köpet

3) Multiplicera summan ni får (i dollar) med 8,5 då får ni fram vad ni får betala mig i svenska kronor (summan inkluderar växelkurs + frakt + avgifter hit till Sverige)

4) PM:a mig era listor på seten ni vill ha så ordnar jag resten... lutar er tillbax och invänta leverans ;D tar ca 2 veckor hit

Tips:

Välj gärna 3st set som kostar ungefär lika mycket då maximerar ni rabatten (33%)

Erbjudandet gäller tyvärr inte Exclusives och Friends men däremot mycket Star Wars, Super Heroes, Monster Fighters och LOTR mm. mm. kolla bara så det står "Buy 2 Get 3rd FREE!" under artikeln :P

Erbjudandet gäller endast denna veckan och risk finns för utförsäljning, då betalas pengarna tillbaks eller så får du välja andra set så klart...

Ex. 3st Uruk Hai Army $32.99... 33 x 2 x 8,5 = 561:- vilket blir totalt 187:-/set ;)

Låg inrikes frakt tillkommer

Ni som ändå suktar efter Exclusives kan nämnas att följande finns till bra pris just nu:

10221 Star Wars Super Star Destroyer - 3599:-/st
10188 Star Wars Death Star - 3599:-/st

Välkommna önskar eder
/Studbringer

shiftaltcmd

Tobbe Arnesson

Citat från: studbringer skrivet 17 September 2012 kl. 17:35
Till alla glada Swebrickare

De glada, är det de som inte blivit blåsta av dig än?  :P
Blogg: Robotkampen

studbringer

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 20 September 2012 kl. 07:40
Citat från: studbringer skrivet 17 September 2012 kl. 17:35
Till alla glada Swebrickare

De glada, är det de som inte blivit blåsta av dig än?  :P

Måste ju vara så, alltså är du den gladaste för dig har jag ju inte lyckats "blåsa" än ;)

de Gothia

Studis kanske svarar långsamt om än alls  :P men han är en j-kel på att leverera lego till en!! :)

sandpeople

Word! Jag har fått mina grejer, även om mejlkontakten inte alltid varit 100%, så har han levererat prisvärt Lego till 100%!