Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Studbringers S@H

Startat av studbringer, 23 Januari 2011 kl. 18:25

Föregående ämne - Nästa ämne

swestar

Citat från: sandpeople skrivet 20 September 2012 kl. 22:08
Word! Jag har fått mina grejer, även om mejlkontakten inte alltid varit 100%, så har han levererat prisvärt Lego till 100%!
Kan bara hålla med. 1st och 1st till finfina priser ligger oöppnade i garderoben tack vare "Studdisen" :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Tobbe Arnesson

Gott att leveranserna tycks funka fast inte kommunikationen gör det, det är ändå det viktigaste.
Blogg: Robotkampen

studbringer

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 21 September 2012 kl. 08:18
Gott att leveranserna tycks funka fast inte kommunikationen gör det, det är ändå det viktigaste.

Ja precis, kan bara hålla med... det är väl så att tiden inte alltid vill räcka till te å "tjöta" ;) haha det märks nog om inte annat på nästa inlägg som jag kommer posta redan NU !!! :)

studbringer

Ja då va de klart... bringar er härmed:

*trumvirvel* :P

10229 - Winter Village Cottage 990:-/st

Skriv gärna om ni är sugna, vet att löning är några dagar bort men lämna gärna en bokning eller intresseanmälan då antalet är begränsat... 

studbringer

Många här är väldigt intresserade av både hus och broar har jag märkt så följer härmed upp förra veckans succé och bringar härmed Modul Hus Hysterin tillbax... Modular Mania :P tiden går sannerligen fort när man har roligt, va ju ett helt halvår sedan jag erbjöd hus sist :D så det passade bra in med ett erbjudande jag fick precis

Det är Toysrus som är i farten igen och erbjuder alla husen nu till bra pris denna veckan, nämligen köp 1 å få nästa till 40% rabatt :o

Tänker som så här blir vi många (och en del saknar väl ett hus här å där) så kan jag kombinera upp så rabatten maxas, priserna tål ju att jämnföras eller vad sägs om:

Hus
- 1176:-
- 1568:-

Bro
- 1842:-

Priserna inkluderar redan rabatten + alla möjliga och omöjliga avgifter plus frakt mm. endast en låg inrikes frakt tillkommer... handlar du tex. på Amazon i Spanien så tillkommer ju 25% moms plus frakt mm. :( här är allt sånt redan inkluderat... raka puckar hela vägen här!

Förhoppningsvis blir vi några stycken så det går jämnt upp, alltså 2. 4, 6 osv. så kolla vilka hus ni saknar och skriv till mig... även 10214 Tower Bridge erbjuder ju en hel del byggtid nu när höstmörkret gör sig påmint

Varmt välkommna
/Studbringer

bellis

Hur ställer du dig till att skicka varor till Åland?

studbringer

Citat från: bellis skrivet 25 September 2012 kl. 07:42
Hur ställer du dig till att skicka varor till Åland?

Ställer mig upp och meddelar att jag glatt skickar till Åland! :) Klart du ska få vara med du oxå Bellis, skriv till mig vad du behöver så ska jag ordna med allt det praktiska ;)

bellis

Låter perfekt. Vet inte riktigt hur det här funkar men skickade ett PM på vad jag ville ha iaf... ;D

Huvudfoting

Tjena Studbringer

Prövar även detta forum då varken mail eller PM verkar fungera. Hur ligger vi till med min beställning? Har ju förstått att du inte alltid har tid att svara - men då även leveransen dröjer måste jag lyfta frågan. Vet att det är lite av en "specialare" men nu har det gått ett bra tag

Tacksam för uppdatering ;)

Tjing
/W

studbringer

Citat från: Huvudfoting skrivet 25 September 2012 kl. 20:37
Tjena Studbringer

Prövar även detta forum då varken mail eller PM verkar fungera. Hur ligger vi till med min beställning? Har ju förstått att du inte alltid har tid att svara - men då även leveransen dröjer måste jag lyfta frågan. Vet att det är lite av en "specialare" men nu har det gått ett bra tag

Tacksam för uppdatering ;)

Tjing
/W

Mail och PM fungerar som dom ska här :D våran specialare är löst nu!

studbringer

Må kraften vara med oss alla... alltid! :) Flyger in från en galax långt, långt bort gör nu iaf ett antal:

10227 - B-Wing Starfighter - 1999:-

...dom 5 första som köper den av mig nu får en gottepåse på köpet nämligen :P

Fråga mig inte vad sambandet är här, kanske Herr Frodo är liten nog å stå raklång i hytten på B-Wingen ?!

Skafte

Så det blir 2054 kr med inrikes frakt för den? S@H tar 2199 plus 175 i frakt, så det blir typ 13,5% billigare. När vill du senast ha beställningen? Måste ordna finansiering bara...

Wineyard

Citat från: Wineyard skrivet 09 September 2012 kl. 17:15
Studbringer, du har meddelande från 23 maj som du inte svarat på än.
Tänkte påminna dig om detta meddelande...

J. Israelsson

Fick mina två modulhus idag. Tack för en snabb leverans Martin.

Mvh

Johan I
LEGO Ideas: My Neighbour Totoro

studbringer

Ja som alla vet är det ju REA 50% lite överallt... så även här ;) kan plocka ut åt er som inte kommer iväg eller har annat för er

Kollade idag och då va det gott om:

Jabba's Palace - 850:-/st
The Malevolence - ?
Sith Interceptor - ?

4x4 Crawler 1050:-/st
Unimog 1050:- (fåtal ex)
Uruk Hai - 250:-/st

Minifigs serie 8 - 15:-/st

Basplatta stor grå 32x32 - 75:-/st

OBS! Inga Friends kvar...

PM:a eller skriv om ni vill ha nått :) låg frakt tillkommer