Bricks and Pieces - tips

Startat av Gideon, 17 September 2021 kl. 11:10

Föregående ämne - Nästa ämne

GustavF

Ja så kanske det är, får väl ringa och höra med dom och se vad de säger. 

Gideon

Var det "bästsäljare" eller "standardbitar"?
De håller på att flytta över en stor del av sortimentet till lagret i Polen som packar "bästsäljare", så jag kan tänka mig att vissa element tar slut där nu fortfarande tills de fått ordning på flödena. (Eller så tog nån av "standardbitarna" slut?)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

GustavF

Det var bara bästsäljare och alla stod som att de var i lager. Mejlar och frågat vad som händer

Gideon

Citat från: GustavF skrivet 08 November 2024 kl. 13:07Det var bara bästsäljare och alla stod som att de var i lager. Mejlar och frågat vad som händer
Då låter det som om de inte riktigt var i synk mellan hemsidan och det utbyggda lagret?

För egen del så blev jag mycket imponerad nu när en order (endast bästsäljare) som lades 28/10 skickades 4/11 och var framme 8/11.
Flickr   Instagram

GustavF

Fått svar från Lego nu. Mycket märkligt  :o

Hej Gustav

Tack för att du har kontaktat oss gällande detta.

Jag och ett annat team kollar just nu igenom din beställning då vi försöker lista ut varför din order hålls tillbaka då delarna mycket riktigt står som tillgängliga på vår hemsida.
Så fort jag vet mer så återkommer jag med hur vi löser detta då delarna ska finnas tillgängliga för dig. Tack för ditt tålamod i detta, Gustav

ColA

Är du hackad Gustav? 

GustavF

Citat från: ColA skrivet 08 November 2024 kl. 19:02Är du hackad Gustav?
Nej, bara malen  ::)

Kanske min fru som satt in ett köpstopp? 

Klas Almqvist

Nu har det kraschat igen, kundkorgen är tom - då får man börja om!

Cleefuzz

Citat från: Klas Almqvist skrivet 10 November 2024 kl. 14:45Nu har det kraschat igen, kundkorgen är tom - då får man börja om!
Min är fortfarande kvar men ca 200kr lägre, så det är nog säkert delar som plockats bort från tjänsten. Tänkte köpa på mig en del av det som skulle försvinna i november men blev så irriterad över att Wolfpack-torson som varit bästsäljare när den var slutsåld kom tillbaka som standardbit så då tappade jag köplusten.

Gideon

När man konstaterade att det har dykt upp 4 st bara pga PaB-beställningar, ska man deleta bokmärket till New Elementary då...? 🙈
Flickr   Instagram

Cleefuzz

Citat från: Gideon skrivet 10 November 2024 kl. 23:16När man konstaterade att det har dykt upp 4 st bara pga PaB-beställningar, ska man deleta bokmärket till New Elementary då...? 🙈
Självklart inte. Du ska ha den som startsida.

Magnus den store

PaB har uppdaterat lite tidigare än väntat.

Jag köpte bland annat:

Som vanligt numera släpptes också lite licensbitar:

Järnmannen

Kapten Amerika

Jod

Fern
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Tunnan

Läste just detta på Reddit, äntligen verkar Lego tagit bort att man måste lösa ut värde koder för att sen använda i kassan. 
Är det bara på andra sidan pölen ännså länge eller på g hit oxå ni som är inne och handlar dagligen?

Magnus den store

Citat från: Tunnan skrivet 13 November 2024 kl. 08:13Läste just detta på Reddit, äntligen verkar Lego tagit bort att man måste lösa ut värde koder för att sen använda i kassan.

Märkte det. Inte en dag för sent. Det har ju funkat i Lego Stores i flera år.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Gideon

Sen är frågan om man borde...? Eller är de fortfarande mer värdefulla om man sparar dem till nästa Danmarksresa?
Flickr   Instagram