Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

CMF serie 18

Startat av Ozp, 06 januari 2018 kl. 21:26

Föregående ämne - Nästa ämne

CopMike

Citat från: Magnus den store skrivet 07 april 2018 kl. 13:20
Kanske ska skriva i tråden att viss kommunikation har idag skett via pm. Som det ser ut kommer andreaseldh, bileam och Magnus den store dela på en låda.
:(

andreaseldh

Citat från: andreas E skrivet 07 april 2018 kl. 06:54
Hej Namne
Du får gärna plocka ur min låda bara jag får en komplett serie..

Citat från: CopMike skrivet 07 april 2018 kl. 21:55
Citat från: Magnus den store skrivet 07 april 2018 kl. 13:20
Kanske ska skriva i tråden att viss kommunikation har idag skett via pm. Som det ser ut kommer andreaseldh, bileam och Magnus den store dela på en låda.
:(

Se inte så ledsen ut, du får ju slåss om polisen med min namne!

leon69

En låda bokad sedan länge vid Webhallen.  :D

Dark_Link

Citat från: byStfn skrivet 05 april 2018 kl. 18:14
Hett tips från webben (jag har inte kunnat verifiera) är att polismannen ligger som nr 5 bakifrån i vänstra raden.

Fick knäcka en låda på TrU, mycket riktig låg den 5e bakifrån till vänster.

andli

Den ska tydligen hänga på samma ställe på banden med....
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

pareriksson

Citat från: andli skrivet 18 april 2018 kl. 15:50
Den ska tydligen hänga på samma ställe på banden med....
Men banden är ju kortare än 60 figurer, så det kan inte vara en polis på varje band. Hur vet man att man kollar rätt band?

andli

Det vet man ju inte, men det är ju ändå mindre jobb att kolla en position på varje band än alla...
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

BeardedNerd

Jag beställde en låda från Webhallen också, hoppas att det är en hel låda nu...

Misa

Är lite ledsen i ögat.. såg att datumet för lådan från webhallen har skjutits till den 25 april. Bokade den 26/1... låååång väntan

andli

Attan jag hoppades ju kunna åka förbi deras huvudlager på lördag och plocka en låda. .
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Skafte

De har tidigare skickat dem dagen innan release så att till och med vi på Gotland fått dem på utsatt datum. Hade ju varit fint eftersom vi skall ses på utställning i helgen.  :-\

Kwagge

Beställde en låda från Klossbutiken nu..

sjerdna

Citat från: andli skrivet 18 april 2018 kl. 15:50
Den ska tydligen hänga på samma ställe på banden med....

Var och klämde fram Polisen från ett av banden på ICA Maxi.
Och där hängde han längst ner på bandet. Jag upplevde det som att figurerna hängde gruppvis, flera clowner, raketer m.fl. i följd. Och det var en "lätt" som hängde ovanför Polisen, men nu har jag redan glömt om det var blomman eller tårtan...

Lycka till!

fork

Klämde fram en polis på Åhlens i ludvika igår, låg 5 bakifrån på vänster rad.
Var sedan inne på lekia, där stod dom och tömde lådor och manuellt satte fast på band.  ???

BeardedNerd

Citat från: sjerdna skrivet 21 april 2018 kl. 13:31
Citat från: andli skrivet 18 april 2018 kl. 15:50
Den ska tydligen hänga på samma ställe på banden med....

Var och klämde fram Polisen från ett av banden på ICA Maxi.
Och där hängde han längst ner på bandet. Jag upplevde det som att figurerna hängde gruppvis, flera clowner, raketer m.fl. i följd. Och det var en "lätt" som hängde ovanför Polisen, men nu har jag redan glömt om det var blomman eller tårtan...

Lycka till!

Samma för mig, de hade fem band uppe och polisen var längst ner på ett.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.