Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

10252 Volkswagen Beetle

Startat av Peter S, 14 Juni 2016 kl. 15:07

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Fantastisk bild från Brothers Brick:

10252 Volkswagen Beetle with Scala Figure by The Brothers Brick, on Flickr

Blir så bra med en Scala-figur!
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

mssm

Citat från: Kwagge skrivet 13 Juli 2016 kl. 22:06
Nu går den att beställa på lego.com

Kliar i fingrarna..men jag väntar till 1 augusti då det är ett roligare promoset än nu :P

BeardedNerd

Technic-figurerna borde också vara i rätt skala (de passar i Campern), men de är inte alls lika realistiska. Å andra sidan var det där en ovanligt bra bild, de brukar annars mest se läskiga ut...

BeardedNerd

Citat från: mssm skrivet 14 Juli 2016 kl. 10:11

Kliar i fingrarna..men jag väntar till 1 augusti då det är ett roligare promoset än nu :P

Eller så beställer man den nu OCH beställer något annat kul i augusti för promon. Vad är det för något förresten? London-bussen?

Kwagge

Citat från: BeardedNerd skrivet 14 Juli 2016 kl. 10:35
Citat från: mssm skrivet 14 Juli 2016 kl. 10:11

Eller så beställer man den nu OCH beställer något annat kul i augusti för promon. Vad är det för något förresten? London-bussen?

Eller en nu o en till i augusti  :P

Wineyard

Record

Citat från: Wineyard skrivet 14 Juli 2016 kl. 11:28
Citat från: o0ger skrivet 13 Juli 2016 kl. 22:47
Fantastisk bild från Brothers Brick:
Verkligen!

Ja det passade verkligen ihop, jag har nästan aldrig set scala-figurer förut så det var inte självklart för mig innan jag läste texten :)
Friskt satsat, hälften vunnet..

jemakrol

flickr|insta|fb|www
It's a mother beautiful bridge and it's gonna be there, ok?

Hans B

Har du redan fått den! Grattis!

Hur gör du för att bifoga bilder? Jag använde photobucket idag (i en tråd under rubriken "var köper man Lego") efter att ha misslyckats med att bifoga bilder. Vad gör man efter "browse"?

jemakrol

Fått och fått, jag åkte till brandstore i Mall of Scandinavia samma dag den släpptes!

Bilder: klicka på plustecknet precis under textfältet, där det står Bilagor och andra tillval.  Bilderna får inte vara för stora. Minns ej siffror men dem meddelar detta om bilden är för stor.
flickr|insta|fb|www

Hans B

Tack för svaret. Trodde den skulle komma i augusti. Kostade den en dryg tusing?

jemakrol

Den släpps 1:e augusti, men har du kundkort (VIP-medlem) är den tillgänglig sen igår!
Kostar 1099 om du köper den hos lego, butik eller online
flickr|insta|fb|www

Hans B

Tack för info.
- Får inte till det där med bilder. Trycker på "plustecknet", väljer bild i "bifoga", men sedan kommer jag inte vidare. Bilagan dyker inte upp i textfönstret och plustecknet har blivit ett minus. Har kollat så att bilden är mindre än 800 KB också. Får fortsätta med länkning från Photobucket  :)

- och plötsligt dyker provbilden upp, fattar ingenting, den syns inte i "förhandsgranska"

Hans B

Köpte för övrigt "The Tumbler" på EBrix i torsdags.

Hans B

Nu får jag vänta ett par veckor på bubblan :-)
- VIP-medlem var?