[MOC] Crazy Cat Lady Trailer Park

Startat av Nybohov Creation Ltd., 13 Mars 2016 kl. 07:58

Föregående ämne - Nästa ämne

Nybohov Creation Ltd.

Denna hann inte bli färdig till Halmstad, men nu är den det.

Översikt:

(Galna) Kattanten:

Jobbigt läge:

Alla bilder:
Crazy Cat Lady by Nybohov Creation Ltd., on Flickr

PS. Tack Carl T för den helgula överkroppen.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Ozp

Lordflintstone

Sollan

Rolig! Giller den överväxta bussen!

ByggareDan

Fint bygge gillar både husvagnen o skolbussen, som ger den där amerikanska feelingen om dom tokiga kattanterna.
Är ju trevligt o se byggen med en komisk tvist, allt behöver ju inte vara så allvarligt jämnt.

/ByggareDan

Nybohov Creation Ltd.

Tack för de fina orden!

Skolbussen hittade jag på nätet för säkert ett år sedan, men har kortat den ordentligt och gjort om fronten. Jag såg direkt framför mig att den skulle vara nedgången och användas som växthus.

Egentligen hade jag tänkt göra ett litet hus som ser ut att vara täckt av korrugerad plåt, men det skulle inte få plats, så det fick bli en husvagn istället, även den starkt inspirerad av något jag sett på det där Internet.

Jag vet inte om det har med saken att göra, men jag gillar inte katter. Därför ville jag ha med en utsatt hund.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Peter S

Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 13 Mars 2016 kl. 12:02
...men jag gillar inte katter. Därför ville jag ha med en utsatt hund.
Det låg i luften även utan hunden. De är inte så snällt porträtterade, direkt...

Nybohov Creation Ltd.

Nu har jag kränkt några kattägare antar jag.

Odidoma

Snyggt/bra bygge. Gillar miljön skarpt. Och antagligen ligger du på minus hos Myko med fler.

Myko

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Odidoma skrivet 13 Mars 2016 kl. 20:32
Snyggt/bra bygge. Gillar miljön skarpt. Och antagligen ligger du på minus hos Myko med fler.

Tackar!

Citat från: Myko skrivet 13 Mars 2016 kl. 20:43

Nu blir jag nervös av den lömska blicken.

Sollan

Jameson som liten kattunge? Väldigt gullig!

Gideon

Riktigt fint och kreativt bygge! Skolbussen som växthus var ju helt fantastisk :)
Är det belysning jag anar inne i fordonen...?

Kan dock inte låta bli att känna att din kamera skulle fått det lite lättare med lite mer ljus, alternativt (eller kanske lämpligtvis om man vill fånga ljuskällorna inuti) stativ + lång slutartid.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Sockerbit