[MOC] SW endor mini-moc, uppdaterad - igen

Startat av drdoddo, 05 Mars 2016 kl. 07:58

Föregående ämne - Nästa ämne

drdoddo

En uppdaterad variant av min endor mini-moc. Förstärkt botten och flyttat en del saker. Enjoy (trots lite kassa bilder)!

Sockerbit

Snyggt minibygge med hög igenkänningsfaktor. Gillar walkern!

drdoddo

Citat från: Sockerbit skrivet 05 Mars 2016 kl. 08:14
Snyggt minibygge med hög igenkänningsfaktor. Gillar walkern!
Tackar, tackar. Alltid en utmaning när man ska få ihop någonting i microskala men ändå få det att se ut som orginalet  :D

Sollan

Snyggt med mycket igenkänning!

BrickMicke

Snyggt. Gillar micro scale, ofta blir det ju rätt stora byggen till slut ändå. Går åt mer klossar än man tror.

drdoddo

Odidoma

Väldigt mycket bättre bilder. Snyggt bygge och hög igenkänningsfaktor!

andreaseldh

AT-KIIDTSB (Kommer Inte Ihåg De Två Sista Bokstäverna) var ju verkligen fiffig!

SvanteOlof

ordvits: studsmatta = 4186

drdoddo

Har nu gjort om botten så den är lite mer "moduverse-liknande" och flyttat runt grejorna så som jag tycker att de kan ha varit belägna i "verkligheten". Hittade inga bra bilder att använda som referensmaterial så lite frihet har jag tagit mig  ;D

swestar

Citat från: drdoddo skrivet 02 Juni 2016 kl. 13:57
Har nu gjort om botten så den är lite mer "moduverse-liknande" och flyttat runt grejorna så som jag tycker att de kan ha varit belägna i "verkligheten". Hittade inga bra bilder att använda som referensmaterial så lite frihet har jag tagit mig  ;D
Snyggt! men var är AT-AT?  ;)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

drdoddo

Citat från: swestar skrivet 02 Juni 2016 kl. 17:32
Har inte tagit mig tid att fixa en sån i microskala, men d får bli nästa projekt!

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: drdoddo skrivet 03 Juni 2016 kl. 15:33
Citat från: swestar skrivet 02 Juni 2016 kl. 17:32
Har inte tagit mig tid att fixa en sån i microskala, men d får bli nästa projekt!
Jag tror att AT-AT sover middag.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.