Lego Club Max - Hur, var & varför har denna figur släppts?

Startat av Skrytsson, 17 Augusti 2010 kl. 10:36

Föregående ämne - Nästa ämne

Ferdik

Mohaha, nu äger jag en!  8) Klockren minfigur, med sidofickstryck på benen.

Skrytsson

Citat från: Ferdik skrivet 09 September 2010 kl. 22:41
Mohaha, nu äger jag en!  8) Klockren minfigur, med sidofickstryck på benen.

Men går det att få tag på den om man redan är med i klubben? Dvs, måste man signa up i Cluben för att få den eller räcker det att infinna sig på rätt plats och gnälla efter den?  :P

Ferdik

Citat från: Skrytsson skrivet 10 September 2010 kl. 11:09
Citat från: Ferdik skrivet 09 September 2010 kl. 22:41
Mohaha, nu äger jag en!  8) Klockren minfigur, med sidofickstryck på benen.

Men går det att få tag på den om man redan är med i klubben? Dvs, måste man signa up i Cluben för att få den eller räcker det att infinna sig på rätt plats och gnälla efter den?  :P

Jag hörde mig själv säga:
-Går det bra att fylla i blanketten hemma?
-Det går bra.

Annars får du la fylla i den och låta butiken posta talongen. Du blir nog inte dubbelmedlem.

Mirandir

#18
Kampanjen skall finnas hos alla Barnens Hus och bara hos Barnens Hus.

Kampanjen är som sagt att man får en figur om fyller i medlemstalongen till LEGO Club i butiken. Enligt uppgift skall varje butik ha fått runt 50 påsar med figuren.



Uppgifterna ovan kommer direkt från LEGO.
Legobloggen: http://legobloggen.com

Skrytsson

Oj, hur länge har detta pågått? Kan det tänkas finns några kvar i Nacka, eller kan alla ha gått åt redan?

Hur gammal är du, Ferdik? Kan man komma som 20-årig vuxen och tigga till sig en? Eller kan, kan man ju alltid - men går de med på det?  :P

Ferdik

Citat från: Skrytsson skrivet 10 September 2010 kl. 14:20
Oj, hur länge har detta pågått? Kan det tänkas finns några kvar i Nacka, eller kan alla ha gått åt redan?

Hur gammal är du, Ferdik? Kan man komma som 20-årig vuxen och tigga till sig en? Eller kan, kan man ju alltid - men går de med på det?  :P

Jag är 33.
De går med på det. En nöjd kund är en bra kund. För oss är den guld värd. För en vanlig butiksanställd är det ytterligare en helt vanlig leksak. Fyll i ansökan om de insisterar. Eller ta med den och ge till "syrrans unge som önskat sig denna figur." Känns det fortfarande dumt, köp något, förslagsvis Lego.  8)

Etzel

mkt intressant. Måste kanske ta en tur ned till Barnens hus i morgon då.  ;)

Sirre

Jag var där i onsdags och fixade mig en figur. :)

Lite lustigt kändes det dock när jag frågade om jag slapp fylla i målsmans uppgifter eftersom jag var över 18... :D

Stigge72

Nu saknar jag FB:s gillaknapp igen... :P

Just nu vet jag inte när jag kan komma iväg till Barnens Hus nästa gång... kanske kommande vecka...

*Vill också var med i LEGO Club och få minifigur*
(Jag är för övrig också långt över 18)

Etzel


Eva

Igår var jag på Barnens hus i Sollentuna och gick med i lego club och fick Max legofiguren + pysselbok + Atlantis film/tävling.
Axel får boken och filmen.
Jag får Max figuren.  ;)

Filbunken

Såg på Barnens hus i Nacka att man kunde få en figur i butik. Men överallt i hyllorna så var det också anslag om köp över 200 gav en "fin gåva". Någon som vet vad det är? Själv blev det inget köp då det jag skulle ha inte fanns hemma för tillfället.

Skrytsson

Citat från: Filbunken skrivet 18 September 2010 kl. 10:21
Såg på Barnens hus i Nacka att man kunde få en figur i butik. Men överallt i hyllorna så var det också anslag om köp över 200 gav en "fin gåva". Någon som vet vad det är? Själv blev det inget köp då det jag skulle ha inte fanns hemma för tillfället.

Överraskningen är "tyvärr" bara detta: http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?S=5625-1
Jag handlade för 1000 kr och lyckades få fem stycken. Fick dessutom en väska (fås bara vid köp över 1000 kr) men tror att det var ungefär att det var den tredjen sista de hade. Fanns det några kvar när du var där? De låg innanför kassan någonstans.

Filbunken

Alltid något ;)
Köpkravet är ju ganska litet trots allt.
Tack för svaret.