PaB sortiment - LEGO Store Stockholm - Mall of Scandinavia

Startat av andli, 16 November 2015 kl. 12:51

Föregående ämne - Nästa ämne

Jenny242

Citat från: MagFors skrivet 23 Oktober 2025 kl. 19:53LEGO BAM Oktober 2025 Complete Bundel van 5 Halloween minifiguren - Unieke  Bricks - Passie voor LEGO®

Är det nån som sett om de här finns i butiken nu?
De finns! Jag var där i början av oktober och köpte! 😀
Jenny242
Region Hufvudstaden

andreaseldh

Har någon räknat ut priset per kloss för en fullpackad låda 3001?

Cleefuzz

Citat från: andreaseldh skrivet 29 Oktober 2025 kl. 15:25Har någon räknat ut priset per kloss för en fullpackad låda 3001?
Googlade lite. Tolkar jag Bricks McGees lista korrekt så får man plats med 170st 3001:or i en stor låda om de staplas. Har en priset för en låda så ska det väl inte vara så svårt att få fram pris att jämföra med PaB online och Bricklink.

andreaseldh

BrickMe

Idag var jag och plockade ett par lådor fulla med mörkgråa 98283.
Ryktet kanske redan har spridit sig på sociala medier......

Fick även en flyer om butikens 10 års firande nu till helgen. Det är höstlov nu och jag dröjde mig inte kvar så länge där av förklarliga skäl :P  

ColA

Citat från: BrickMe skrivet 29 Oktober 2025 kl. 17:15Idag var jag och plockade ett par lådor fulla med mörkgråa 98283.
Ryktet kanske redan har spridit sig på sociala medier......

Fick även en flyer om butikens 10 års firande nu till helgen. Det är höstlov nu och jag dröjde mig inte kvar så länge där av förklarliga skäl :P 

Dom var ju nyss med på den där tok hemliga grejen så vem behöver såna  :P

BrickMe

Citat från: ColA skrivet 29 Oktober 2025 kl. 18:52Dom var ju nyss med på den där tok hemliga grejen så vem behöver såna  :P
Det är jag väl medveten om men tänker förstås att de inte skulle räcka ändå. Bäst att fylla upp hemma för det går väl alltid att trycka in dem i skafferiet eller något annat underligt utrymme så länge ;D

Edit:
på Mos är de mörkgrå (Dark Bluish Gray) å inte svarta.

ColA

Citat från: BrickMe skrivet 29 Oktober 2025 kl. 19:45Det är jag väl medveten om men tänker förstås att de inte skulle räcka ändå. Bäst att fylla upp hemma för det går väl alltid att trycka in dem i skafferiet eller något annat underligt utrymme så länge ;D

Edit:
på Mos är de mörkgrå (Dark Bluish Gray) å inte svarta.
Svarta hade dom på lego house för 1 månad sen och jag tänkte inte 2025 när jag sa nyss för åren går så fort  <3

andreaseldh

Någon som vet om det finns vita tiles 2x2 3068 på väggen?

setoryd

Såg inga vita 2x2 tiles i söndags när jag va där.