Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Olivgröna stjälkar

Startat av Gideon, 08 Juli 2015 kl. 16:52

Föregående ämne - Nästa ämne

Myko

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Gideon

Citat från: Illuwatar skrivet 08 Juli 2015 kl. 22:43
Jag skulle kunna tänka mig 25 - 50 st, beroende på hur många som kan undvaras per person.
Citat från: Record skrivet 08 Juli 2015 kl. 22:48
Jag slänger mig in här och skulle det finnas några över så är jag intresserad, säg 25 typ
Citat från: AndersI skrivet 08 Juli 2015 kl. 22:55
25-50, allt efter övrigas intresse.
Citat från: dalle skrivet 08 Juli 2015 kl. 23:07
25 st kan jag ta.
Citat från: Myko skrivet 08 Juli 2015 kl. 23:10
25 låter lagom

Alla bokade nu (alltså är intresseanmälan stängd), kul att intresset var så stort :)
Nöjda med fördelningen nedan? (Avvarar några fler av mina annars)

NamnAntal
Myko25
AndersI35
mordatre20
Illuwatar35
dalle25
Record25

Återkommer med betalningsdetaljer via PM om antalen funkar (blir nog drygt 2 kr/st), så försöker vi lösa det med Swebrickposten och annars skickar jag dem med posten.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Odidoma

Är det någon som ångrar sig så är jag gärna förste reserv.

Illuwatar

Ser bra ut för min del :)
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

AndersI

Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

dalle

Record

Friskt satsat, hälften vunnet..

marpe

Ursäkta om jag lånar din tråd. Missade detta och lade precis en motsvarande beställning från stonebystone för 2.35 sek + okänd frakt. Övriga säljare vill ha + 4 kr/st. Om någon vill sambeställa skicka PM så kompletterar jag direkt.

http://www.bricklink.com/store.asp?p=Mall&itemID=76881761

För övrigt:
Den här biten är i mitt tycke en bulkkandidat, men att äga en hundrapack fram tills hösten 2016 är värt en del...

Edit: Beställningen är slutförd och inlägget är överspelat.

Odidoma

Citat från: marpe skrivet 12 Juli 2015 kl. 20:03
Ursäkta om jag lånar din tråd. Missade detta och lade precis en motsvarande beställning från stonebystone för 2.35 sek + okänd frakt. Övriga säljare vill ha + 4 kr/st. Om någon vill sambeställa skicka PM så kompletterar jag direkt.

http://www.bricklink.com/store.asp?p=Mall&itemID=76881761

För övrigt:
Den här biten är i mitt tycke en bulkkandidat, men att äga en hundrapack fram tills hösten 2016 är värt en del...
Jag kan vara med så slipper jag gå med mössan i handen till övriga. har du beställt än? jag kan tänka mig 50 st om ingen annan vill vara med.

marpe

Har lagt till 50 till Odidoma. Någon som vill ha den butikens sista 50 st? (Skicka PM.) Vibora köpte de återstående 50 bitarna. Därmed återlämnar jag den lånade tråden.

Kwagge

Hämtade våra på posten idag.. Känns som mjukare plast o sämre clutch power än de vanliga gröna.. Men det kanske bara är inbillning..

mechamike

Instämmer. Fick ett gäng jag med idag och de känns mjuka o med dålig clutch.
?

CopMike

Det "ryktas" om att de kommer i Lavender till hösten ;)!

Record

Citat från: mechamike skrivet 25 Juli 2015 kl. 02:03
Instämmer. Fick ett gäng jag med idag och de känns mjuka o med dålig clutch.

Dom gröna sitter ju inte heller som berget, med dålig clunch menar du egentligen urdålig clunch?
Friskt satsat, hälften vunnet..