LEGO Hösten 2015 Consumer Catalog

Startat av o0ger, 21 Juni 2015 kl. 15:02

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

shutter

Hmm. När blir röda godståget offentligt?

Annars ser det lovande ut. Lite dämpat på Super heroes men mer intresse på Scooby doo!

Tydirium bland SW och kanske lite Lost World. Chima är bevisligen på väg ut. Väntat.

BeardedNerd

Inte så mycket att se fram emot, vilket i och för sig är lovande för plånboken. Blir troligen Scooby-slottet, en uppsättning CMF14 och kanske nån mer grej. Avvaktar reor för lite annat.

Tufs

Ska man försöka identifiera så många bitar som möjligt av dem på sida 83 och se vad man kan få ihop? Jag vet vad det ska bli ut av det, men det hintar ju till hur den officiella versionen kommer att se ut. 

o0ger

Citat från: Tufs skrivet 21 Juni 2015 kl. 21:08
Ska man försöka identifiera så många bitar som möjligt av dem på sida 83 och se vad man kan få ihop? Jag vet vad det ska bli ut av det, men det hintar ju till hur den officiella versionen kommer att se ut.
Rey's Speeder? ;)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Anders67

Deltar i CB Blue Harvest och CB Castonien

Tufs

Citat från: o0ger skrivet 21 Juni 2015 kl. 21:26
Citat från: Tufs skrivet 21 Juni 2015 kl. 21:08
Rey's Speeder? ;)
Jaså, så pass. Synd att den inte hittade något där. :P

:::::::

Scooby Doo blir klockrent ihop med Monster Fighters Mansion och Arkham Asylum.

Mirandir

Citat från: shutter skrivet 21 Juni 2015 kl. 15:54
Hmm. När blir röda godståget offentligt?

Det röda tåget är ett exklusivt set för nån butikskedja, förmodligen TRU och/eller BR och sådana set brukar ju inte vara med i katalogen.

Citat från: shutter skrivet 21 Juni 2015 kl. 15:54
Chima är bevisligen på väg ut. Väntat.

Lite talande dock för hur försäljningen ser ut att man helt och hållet skippar sista vågen av chima.
Legobloggen: http://legobloggen.com

shutter

JohanW

Ingen som nämnt att det fysiska papperskatalogen finns att hämta nu?

Peter S

Jag har bara sett nya papperskatalogen i Finland ännu (och där fanns Scooby Doo inte med)...

dalle

Tog nya katalogen på Klossfestivalen. .
Någon Scooby var inte med. Kanske exklusiv för någon kedja.
Enda överraskningen var att fanns med och att seten från nya Star Wars filmen kommet 4 september.

JohanW

Hämtade tre stycken på BR Bulöv Center i veckan.

SvanteOlof

Nether-set med flera röda masonbitar såg fint ut.
ordvits: studsmatta = 4186