[WIP] Von Ankas Pengabinge

Startat av Muede, 13 Januari 2015 kl. 21:23

Föregående ämne - Nästa ämne

papillion

Men är det inte det som är så fantastiskt med Lego? Att man kan förnya och förbättra?
Ett nytt mål: Slå hans bygge, till en lägre kostnad!

Jag (och alla andra också) har samma önskan: Att se ditt bygge IRL!

/papillion

swestar

Citat från: Tie Fighter skrivet 28 Juni 2015 kl. 12:22
...bygg för dig själv och efter dina visioner av hur den ska se ut...
+1
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

CopMike

Skit i vad andra har byggt och bygg för dig själv och efter dina visioner av hur den ska se ut.
+1

Fortsätt! Det roliga är ju att klura ut hur saker kan designas och "lösas ut"! Det är väldigt svårt att vara ensam om något, och frågan man får ställa sig är om det är att bygga eller vara unik som är drivkraften.

Sollan

Skit i vad andra har byggt och bygg för dig själv och efter dina visioner av hur den ska se ut.

Absolut! Jag ser fram emot att få se den i verkligheten!

Sockerbit

Jag tycker också som många andra att du ska fortsätta bygga. Din framsida är ju mycket snyggare också.

dalle

AFOL-världen och legobyggande är nu så stort över världen så det blir svårt att vara helt ensam om något. Det gäller särskilt saker ur populärkulturen. Tycker som alla andra att du kan fortsätta dit projekt då det kommer vara ensamt i denna del av världen och det du byggt hittills är mycket bra.

Nextuz

Citat från: Sockerbit skrivet 28 Juni 2015 kl. 16:55
Jag tycker också som många andra att du ska fortsätta bygga. Din framsida är ju mycket snyggare också.

Håller verkligen med...

Muede

Tack för alla uppmuntrande och kloka ord! :)

Jag fick ett sms från en kompis som undrade om det var min. Han hade sett den i nåt flicrflöde eller nåt. Det var då jag gick in och kollade på forumet, så det var inte du som gav mig den "dåliga" nyheten, Anders. ;)

Efter allt som skrivits här på forumet har jag bestämt mig för att färdigställa den. Har ett antal beställningar på väg in så förhoppningsvis blir det en större update snart.

Tack igen för allt stöd. Jag hade nog inte fortsatt utan det. Swebrick är bäst!  ;D
/ Muede

Record

Här kommer mitt stöd, detta är ett bygge jag följt, och jag med många vet hur det är att ro ett stort projekt i hamn, jag vill verkligen se din binge i Halmstad, och stå på dig, sådana här byggen behöver Swebrick!

Friskt satsat, hälften vunnet..

Memmla

Härligt att du bygger vidare! Ska bli kul att se i verkligheten sen :D

Stigge72

Ser som många andra fram emot att få se den på riktigt. Kul att du slutför den!

Den där andra har ju inte ens en kulle att stå på. ;)

robban

+1

Tycker nog att dina generatorer var bra mycket snyggare  :)
Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

Stigge72

Citat från: robban skrivet 29 Juni 2015 kl. 07:34

+1

Tycker nog att dina generatorer var bra mycket snyggare  :)
+1

Kvarnbacka

Vi vill se - Muedes binge!
Vi vill se - Muedes binge!

:D

Sirre

Jag har också följt ditt bygge sen du startade den här tråden, och jag håller med om att du inte ska bry dig om andras kreationer. Bygg för din egen skull och efter egen vision. Sen kommer det ju vara skithäftigt om man fick se Von Ankas Pengabinge IRL på en utställning och dessutom byggt av en swebrickare! ;D