Kommer Lego vara på Comic Con/Gamex 2014

Startat av Odidoma, 12 September 2014 kl. 19:41

Föregående ämne - Nästa ämne

Odidoma

Är det någon som vet om TLG kommer att närvara på mässan och isf hur?

andreaseldh

lingonfil

Åh fan. Det hade jag missat. Det måste man ju gå på!

LEGO brukar ju rida ut i full styrka när det är Comic Con, så man kan väl förvänta sig något. Men jag har inte hört talas om något (vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att jag inte hört talas om Comic Con öht).

Roger Brickjet

Kul med ett Comic Con i landet men det är långt till San Diego, blir nog inga exklusiva minifigs direkt :)

sandpeople

Jag ska dit! Svårt att säga om LEGO kommer närvara. Jag har inte varit tidigare och mässan har bytt till mycket större lokal i år och verkar växa rejält. Dessutom har de precis i dagarna börjat gå ut med vilka gäster som kommer. Hittills är David Prowse (Darth Vader) och Kenny Baker (R2D2) klara.

Mikael Sol

Jag kommer eventuellt vara där och signera min nya seriebok "Psykiskt sjuk" från Egmont.

Nextuz

Citat från: Mikael Sol skrivet 14 September 2014 kl. 11:30
Jag kommer eventuellt vara där och signera min nya seriebok "Psykiskt sjuk" från Egmont.

Men jädra mig vilken kille du är :D

Försöker ladda ner en PDF av förra boken... Men den ligger inte ute?

sateku

Citat från: sandpeople skrivet 14 September 2014 kl. 09:12
Jag ska dit! Svårt att säga om LEGO kommer närvara. Jag har inte varit tidigare och mässan har bytt till mycket större lokal i år och verkar växa rejält. Dessutom har de precis i dagarna börjat gå ut med vilka gäster som kommer. Hittills är David Prowse (Darth Vader) och Kenny Baker (R2D2) klara.

Fast nu rör du nog ihop det med "The Scandinavian SciFi, Game & Film Convention" (www.scifiworld.se) den 29-30/11 på Stockholmsmässan? Det är inte samma arrangemang som Comic Con. Comic Con har inte funnits i Sverige innan och i ärlighetens namn är infon fortfarande ganska sparsmakad med vad dessa dagar faktiskt kommer att innehålla.