Tonvis med 2015-set läckta (inga bilder)

Startat av BeardedNerd, 28 Augusti 2014 kl. 17:16

Föregående ämne - Nästa ämne

Roger Brickjet

Citat från: o0ger skrivet 03 Oktober 2014 kl. 10:14
Både Chima och Ninjago känns riktigt svaga 2015
Håller med, det enda positiva är bäver- och björn-huvud, de har jag väntat länge på men de är tyvärr inte lika söta som i tv-serien.

Teabox

Gillar NinjaGo denna vågen. Tillbaka till när de var som bäst (2012) känns det som :)

o0ger

http://www.thebrickfan.com/lego-ultra-agents-2015-official-images-revealed/

Gillar den vita hjälmen i helikoptersettet. Väldigt sci-fi. Och vad är App-bricks? Mycket intressant.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Risgrynsgrot

ByggareDan

Gillar ju racer motorcyklarna, blir bra komplement till (polis) BMW,  nya och gamla crossar.

/ByggareDan

andreaseldh

Rivningsarbetarna kommer jag med stor sannolikhet impulsköpa när jag går förbi en leksaksaffär!

Jonsson

Citat från: ByggareDan skrivet 06 Oktober 2014 kl. 10:21
Gillar ju racer motorcyklarna, blir bra komplement till (polis) BMW,  nya och gamla crossar.

/ByggareDan

Absolut hojarna men däcken var ju lite av en "face palm"...

Jonsson

Citat från: Larry Lars skrivet 29 September 2014 kl. 13:41
Citat från: o0ger skrivet 29 September 2014 kl. 12:27
Däremot verkar det som att det är två st 1x1 round plate med ihålig stud i svart på Batmans bössa.

https://www.flickr.com/photos/tormentalous/15382283922/

Ja! Mycket välkommet.

Men yes, då kan äntligen min Moonshine Rocket Moc bli enhetlig.

Skafte

I tisdags var jag med Frostbitna (haha) treåringen på ICA Maxi, och där på en hylla stod ett dussin 41062 – Elsa's Glittering Ice Palace. Det var rätt klart att hon skulle få en sån i julklapp (även om jag ryggade lite bakåt av 399 på prislappen. 449 på BR!) men vi köpte ingen då, ja ni vet, hon var med.

Igår skulle jag plocka upp en, men då var hyllan tom. Även prislappen var borta. Jag har svårt att tänka mig att alla har sålts på 1½ dygn, kan det vara så att någon ställt ut dem för tidigt? Å andra sidan finns den att beställa på nätet, så jag vet inte. Nån som vet när 2015-nyheterna skall släppas egentligen? Måndag?

andli

Verkar inte orimligt mtp att Åhlens citys sthlm hela legoavdelning är rensad för tillfället och det står skyltar om att nytt lego kommer nästa vecka.
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Nextuz

Citat från: Skafte skrivet 11 December 2014 kl. 12:09
I tisdags var jag med Frostbitna (haha) treåringen på ICA Maxi, och där på en hylla stod ett dussin 41062 – Elsa's Glittering Ice Palace. Det var rätt klart att hon skulle få en sån i julklapp (även om jag ryggade lite bakåt av 399 på prislappen. 449 på BR!) men vi köpte ingen då, ja ni vet, hon var med.

Igår skulle jag plocka upp en, men då var hyllan tom. Även prislappen var borta. Jag har svårt att tänka mig att alla har sålts på 1½ dygn, kan det vara så att någon ställt ut dem för tidigt? Å andra sidan finns den att beställa på nätet, så jag vet inte. Nån som vet när 2015-nyheterna skall släppas egentligen? Måndag?

Var in på BR o kollade, och de sa mån den 15:e

BeardedNerd

Citat från: Skafte skrivet 11 December 2014 kl. 12:09

Verkar väldigt tidigt, men dags att börja hålla utkik då.