Tonvis med 2015-set läckta (inga bilder)

Startat av BeardedNerd, 28 Augusti 2014 kl. 17:16

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Citat från: Roger Brickjet skrivet 15 September 2014 kl. 16:47
Tack! OMG! "Multi stud shooter"!

Vad säger ni om skyhoppern? Rutorna känns lite skumma men den var ju utan rutor sist...

Jag tycker det är kul varje gång 51000 kommer i ny färg. Transparent den här gången.

Wonder Womans Invisible Jet verkar ju också bjuda på en hel del intressanta transparenta bitar :)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Eigenbrötler

men vad gör hulken i dc comics setet? jag är inte helt kunnig inom det hela, men han är väl marvel?
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Magnus den store

Bitvis känns Chima och Ultra Agents väldigt lockande. Vad gäller set hamnar Imperial Troop Transport och Shadow troopers i topp som den armébyggare man är. Tacksamt att Elves-temat är med de smala figurerna. Det uppskattar plånboken. Sjörövarna kan dock bli lite jobbigt. Där är risken stor att man faller i armébyggarfällan.

Hulken är Marvel.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Risgrynsgrot

Citat från: Eigenbrötler skrivet 15 September 2014 kl. 18:00
men vad gör hulken i dc comics setet? jag är inte helt kunnig inom det hela, men han är väl marvel?
Hulken är Marvel, men i dessa preliminära bilder har de inte fixat molds än så han står in som bigfig, ska vara Darkseid enligt ryktena!

Jag kanske är bortskämd med POTC men tycker dessa piratskepp var ganska tråkiga, särskilt skeppet som nästan ser exakt likadant ut som det senaste? Är nog riktat till småbarn..

Magnus den store

Citat från: Risgrynsgrot skrivet 15 September 2014 kl. 18:11
Jag kanske är bortskämd med POTC men tycker dessa piratskepp var ganska tråkiga, särskilt skeppet som nästan ser exakt likadant ut som det senaste? Är nog riktat till småbarn..
Ja, det känns som samma tillvägagångssätt som med senaste Castle-temat.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

MartinAberg

Citat från: MartinAberg skrivet 28 Augusti 2014 kl. 17:43
"Long distance racecars" låter intressant.
Citerar mig själv, klart det blir en sådan nu när man vet mer :)

andreaseldh

Bildlänken har slutat fungera, kan nån lägga upp en ny?

mechamike

Kul med en grå baseplate! och i Elves set finns det ett riktigt snyggt staket i trädet! (Undar vad Power brick i Ulta agents är för något?
?

Myko

Citat från: mechamike skrivet 17 September 2014 kl. 11:13
Kul med en grå baseplate!

Men den är 48x48, så det är bara ny förpackning eller nåt.

:::::::

Stormtrooper och Shadowtrooper armebyggar set :)  :)   :)

ByggareDan

Citat från: Memmla skrivet 17 September 2014 kl. 11:01
Citat från: Risgrynsgrot skrivet 17 September 2014 kl. 09:28
Här har ni: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:NdJRr5IJKDMJ:imgur.com/a/zTsqH+&cd=7&hl=en&ct=clnk&gl=us

Alltså, City bilen med bajamajan..  ;D

Mmmm gillar ju också den skarpt. Det jag tycker är lite synd bara att ambulans/räddningspersonal är underprioterat hos Lego om man jmf med polis och brandkår.
Gillar ju också dom olika bygg/vägarbetar maskinerna.

/ByggareDan

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

mechamike

Citat från: o0ger skrivet 17 September 2014 kl. 12:03
Jag gillar plogbilen med flak

Väldigt mycket Unimog över den.. Plogen är det en ny bit?
?