[MOC] Övergiven biltvätt

Startat av jalex, 06 Maj 2014 kl. 21:23

Föregående ämne - Nästa ämne

jalex

Citat från: Gideon skrivet 08 Maj 2014 kl. 12:03
Ännu ett träffsäkert bygge av dig! Jag tycker att du fångat den lagom nedgångna känslan man ser i många mindre orter i Sverige om man svänger av från de största vägarna.
Det är nästan så att det gör ont att säga det, men jag håller med AndersI att gamla repiga tiles hade varit bra :P
Annars är dock även tile 6x6 lite mattare om man vill hålla sig till nya bitar ;)

Tackar! :) Ja repiga tiles hade varit fint här, men tror inte jag har några dark gray tiles som är märkbart slitna faktiskt...
Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

Joge

"-alltid nåt, sa han som fick se Åmål-"  Som vi brukar säga här i Bohuslän  ;)

Nej, skämt åsido. Det var fantastiskt bra klossat tycker jag! :D

Illuwatar

Ännu ett riktigt fint bygge :)

På något sätt skulle jag gärna se din stil i CC-format, så de kan passa in i vårt City-CB. Städerna blir för rena och städade - det behövs mer av det realistiska och förfallna...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

jalex

Citat från: Joge skrivet 09 Maj 2014 kl. 20:42
"-alltid nåt, sa han som fick se Åmål-"  Som vi brukar säga här i Bohuslän  ;)

Nej, skämt åsido. Det var fantastiskt bra klossat tycker jag! :D

Tack! Haha, jo jag har själv rötter från Bohuslän så det uttrycket har jag hört :)

Citat från: Illuwatar skrivet 10 Maj 2014 kl. 13:27
Ännu ett riktigt fint bygge :)

På något sätt skulle jag gärna se din stil i CC-format, så de kan passa in i vårt City-CB. Städerna blir för rena och städade - det behövs mer av det realistiska och förfallna...

Tack! Ja det kan jag tänka på tills nästa bygge. Det vore skoj!

Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

mechamike

Som alltid med dina byggen jalex, fantastiskt fint byggt och läckert fotat!
Frågan är bara hur lång tid det tar innan du är på Brothers brick igen :D
?

jalex

Citat från: mechamike skrivet 13 Maj 2014 kl. 07:48
Som alltid med dina byggen jalex, fantastiskt fint byggt och läckert fotat!
Frågan är bara hur lång tid det tar innan du är på Brothers brick igen :D

Tack mechamike! Roligt att höra! :D
Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

swestar

Citat från: mechamike skrivet 13 Maj 2014 kl. 07:48
Som alltid med dina byggen jalex, fantastiskt fint byggt och läckert fotat!
Frågan är bara hur lång tid det tar innan du är på Brothers brick igen :D
+1  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram