13-12-11: Julutlottning! - NU MED VINNARE!

Startat av Skafte, 10 December 2013 kl. 11:24

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

HO HO HO!

Som en extra krydda i glöggen lottar Swebrick ut tio hemliga polybags från vår stora julklappssäck! För att delta i utlottningen skall du:

* Vara forummedlem senast igår 10/12
* Bygga något med jultema med minst 20 Legobitar
* Posta en bild på ditt bygge i den här tråden senast kl 15.00 på julafton 24/12

Digitala bidrag är godkända. Ett bidrag per person. Lottdragning sker i mellandagarna och resultatet presenteras på nyårsafton. Priserna skickas ut vid senare tillfälle (när vår tomte haft sin välförtjänta semester).

stegu

Den här tänkte vi hänga i granen i år. God jul allihop!

Eigenbrötler

Ja är det inte märkligt att även i juletider kommer tjyvarna fram och stjäl allt som inte sitter fast?  ::)

jag gjorde samma sak idag, om man bortser från säckakärran, foten, pyntet samt stölden, alltså hämtade jag en gran, lagligt :)
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

shiftaltcmd

Grinchen spanar

Superkalle

Citat från: stegu skrivet 15 December 2013 kl. 11:37
Den här tänkte vi hänga i granen i år. God jul allihop!
Jag gillar den  :)

andreas E

o0ger

Sitter ofta i barnens rum och bygger med Duplo. Den här gången blev det en liten jul-vigg.

Tomten har lyckats hitta en liten ensam snöhög på den annars mycket bara marken.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Q

För att bli lite effektivare tänkte jag kombinera två intressen: ambigram och Lego. Funkar både som hel och halv hälsning.

jalex

Tomten dansar loss lite!

Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

Annika

Här är mitt lilla julbygge.
Tomten kommer med säcken full och ska dela ut klappar :)

nikerl

Dags att ge sig ut i skogen och hugga gran, tyvärr har vi inte så där mycket snö, men man kan ju önska =)

krakfot

God jul!

Jogge

Föräldrar hade klagat på att Tomten Ragnar luktat alkohol två dagar inne i Gallerian.
Direktören fick självklart sparka Ragnar som tog sin Nisse och gick till sitt gathörn.
Julen blev inte som han tänkt sig men vad gör det, han har ju sina vänner.

God Jul

Tänkte gör en liten sorglig bild av julen.

sollemannen

Snön ligger vit på taken, endast tomten är vaken...eller kanske inte.
God Jul till Er alla!

Jaxne

Far och son fixar julgran.
God Jul!