Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

SteamPunk_Walker

Startat av swestar, 06 Oktober 2013 kl. 01:17

Föregående ämne - Nästa ämne

swestar

Ett litet bygge jag suttit med fredag-lördag.

SteamPunk_Walker_001 by SweStar, on Flickr

SteamPunk_Walker_002 by SweStar, on Flickr

SteamPunk_Walker_003 by SweStar, on Flickr
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Odidoma

Snyggt! Väldigt bra känsla och bra klossat, kommer den med till Norrköping?

stej123

Skitcool :D trodde först "chauffören" svepte något drickbart, men sen kom jag på att det är Sober October och att det måste vara en kikare  ;D

Anders67

Riktigt fint diorama, gillar verkligen hur du fått till blandningen av steampunk och SW! Coolt!

Svartkrut

Läckert bygge! Får mig att tänka på filmen "Jorden runt på 80 dagar".  :)

mordatre

Fräckt! Sätet ser bekvämt ut.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Stigge72

Snyggt! Alltid trevligt med lite steampunk.

Tie Fighter

Coolt! jag har alltid varit svag för steampunk.

jalex

Mycket snyggt och coolt! Älskar alla detaljer på "Steampunk walker", särskilt kedjorna som hänger. Kul att se!
Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

Nextuz

Citat från: stej123 skrivet 06 Oktober 2013 kl. 02:07
Skitcool :D trodde först "chauffören" svepte något drickbart, men sen kom jag på att det är Sober October och att det måste vara en kikare  ;D

Svårt o veta vad den har i kikarm :p

stej123


Myko

Cool bygge, det enda jag inte gillar är understrecket i trådtiteln.

Skafte

AT-SP! Jättesnygg. Gillar positionen den "hamnat" i när föraren klivit ur och tar sig ett järn en titt!

AndersI

Instämmer i "jättesnyggt"-kören - men hur i hela friden tar sig gubben upp i sitsen igen? Saknar ett rep eller en stege...
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

swestar

Tack för kommentarerna  :D

Citat från: AndersI skrivet 06 Oktober 2013 kl. 21:53
Instämmer i "jättesnyggt"-kören - men hur i hela friden tar sig gubben upp i sitsen igen? Saknar ett rep eller en stege...
;)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram