Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

SteamPunk_Walker

Startat av swestar, 06 Oktober 2013 kl. 01:17

Föregående ämne - Nästa ämne

-DoNe-


Roger Brickjet

Snyggt! NPU på kopplingen med styrena till fötterna, smart!

Rallare

snyggt klossat jag får nog också bygga steampunk igen! snygg stol :D

NIN777

Coolt bygge!
Mycket SteamPunk känsla i hela bygget!

robban

Mycket mycket snyggt!!

Kanske lite mer mässings detaljer så man inte blandar ihop det med post apocalyptic?  ::)
Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

mechamike

?

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

lingonfil

Nice!

Kopplingen vid "vristen" känns lite lklen. Hur stabil är pjäsen egentligen?

swestar

Citat från: lingonfil skrivet 15 Oktober 2013 kl. 22:51
Nice!

Kopplingen vid "vristen" känns lite lklen. Hur stabil är pjäsen egentligen?
Stabilare än man kan tro. Kan småputta lite på modellen så den svajar några cm utan att den faller isär.  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Tim Pettersson

Riktigt snygg/cool men behöver den inte lite bestrykning? ett par autokanoner eller missiler? :D
Let the Wookiee win.

swestar

Citat från: Tim Pettersson skrivet 17 Oktober 2013 kl. 20:48
Riktigt snygg/cool men behöver den inte lite bestrykning? ett par autokanoner eller missiler? :D
Behövs inte, Killen/piloten har ju redan full mundering när det kommer till eldkraft  ;) ;D
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Limpfittz

riktigt snyggt, tänkte själv ge mig på något liknande så fort mitt LEGO rum är klart!
-Time you enjoy wasting is not wasted time-
Instagram: instagram.com/kattstrumpa
Flickr: flic.kr/ps/2Gp9Ck
Reddit: reddit.com/user/Kattstrumpa/submitted/

swestar

Citat från: Limpfittz skrivet 26 Oktober 2013 kl. 23:38
riktigt snyggt, tänkte själv ge mig på något liknande så fort mitt LEGO rum är klart!
Tackar!
Härligt med lite mer steampunk  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram