Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

WIP Biobygge

Startat av Svartkrut, 15 Augusti 2013 kl. 18:18

Föregående ämne - Nästa ämne

Svartkrut

Kul att ni gillar det!

Citat från: Anders67 skrivet 05 Oktober 2013 kl. 17:19
Inredningen är helrätt och nu förtiden köper man biljetterna INNE vid kassan, inte utanför!
Precis min tanke.  :)

Roger Brickjet

Det blev grymt bra! Ser fram emot att titta närmre i helgen!

o0ger

Det ser jättebra ut, bra jobbat!
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Rallare

Citat från: Tie Fighter skrivet 05 Oktober 2013 kl. 17:27
Den här vill jag titta närmare på i Norrköping.
Jo det ska jag med Snyggt bygge verkligen nåt jag måste se. (hoppas att man får en titt innanför ;) )