Röstning: Bygg en Borg på max 8x8

Startat av Nextuz, 28 April 2013 kl. 23:31

Föregående ämne - Nästa ämne

Vilken Borg är mäktigast?

Anders 67 Bidrag nr 1
0 (0%)
Magnus den store
3 (4.2%)
stegu
5 (7%)
talblom
0 (0%)
AndersI
0 (0%)
Gideon
8 (11.3%)
Markus
0 (0%)
ByggareDan
0 (0%)
dalle
1 (1.4%)
Kvarnbackafilm
0 (0%)
L3goknekten
2 (2.8%)
Bizzy78
0 (0%)
stigge72
0 (0%)
Anders67 Bidrag nr 2
18 (25.4%)
Teabox
6 (8.5%)
Svartkrut
8 (11.3%)
Wineyard
18 (25.4%)
Vibora
1 (1.4%)
baloo_tm Bidrag nr 1
1 (1.4%)
baloo_tm Bidrag nr 2
0 (0%)
Rallare
0 (0%)
Tickledeath
0 (0%)

Antal personer som röstat: 71

Omröstningen har avslutats: 08 Maj 2013 kl. 12:31

Nextuz

[leftimg=http://www.swebrick.se/index.php?action=dlattach;topic=5020.0;attach=14597;image][/leftimg]
Då är tävlingen avslutad och vi vill tacka alla som bidragit i tävlingen.

Ett enormt intresse har det varit med många fina byggen och många smarta detaljer trots en snäv(!) begränsning i reglerna.
OCH inte minst en hel hög med roliga och fantasifulla berättelser :)

Till skillnad från de flesta hårt styrda medeltida kungariken så är det folket som väljer.
Röstningen är öppen i 7 dagar. Alla namn i röstningen är klickbara för att direkt komma till bidraget.

Här nedan kommer en sammanställning av bidragen.

Ovanför varje bidrag finns namnet på skaparen, klicka på den och kom till det ursprungliga bidraget.

L3goknekten

Tackar för en väldigt rolig och spännande tävling! Grattis Wineyard/Anders67 (editerat, jag såg inte först att det var dött lopp, tack Teabox)! Well done!

Gillade reglerna och begränsningarna. Bra upplägg, gärna fler borgtävlingar nu när jag börjat ladda ihop lite sådana bitar. ;-)

Johan

Teabox

Citat från: L3goknekten skrivet 08 Maj 2013 kl. 13:11
Tackar för en väldigt rolig och spännande tävling! Grattis Wineyard! Well done!

Gillade reglerna och begränsningarna. Bra upplägg, gärna fler borgtävlingar nu när jag börjat ladda ihop lite sådana bitar. ;-)

Johan

Det är lika mellan Anders67 och Wineyard. Får se om Nextus utser båda som vinnare eller om det blir en "final-röstning" eller liknande.

Men tack för en rolig tävling iaf :)

Edit: Publikt besked kommer snart :)

mechamike

Stort grattis till två värdiga vinnare! Skulle vara kul att se båda dom och några av de andra bidragen på Norrköpings eventet...

(och därmed torde det även vara bevisat att man kan bygga borg på 8x8 studs.. undrar vad nästa utmaning blir) 8)
?

Stigge72

Grattis till vinnarna!
Och även till alla deltagare som visat hur mycket det går att variera, trots de snäva reglerna.

Gideon

Grattis till två värdiga vinnare! Fantastiskt roligt att se hur mycket variation som går att åstadkomma trots de snäva reglerna.
Kul med alla dessa småtävlingar också, fortsätt med sånt  :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Anders67

Tack och grattis Wineyard. Det är kul med dessa tävlingar och denna var speciellt rolig då det kom in många bidrag och bilder som var både bra och inspirerande. Jag själv röstade på Wineyard men det var många som kunde fått min röst. Jag hoppas att vi kan få se något från Kizze som satt igång tävlingen, att bli inspirerad av andras byggen tycker jag själv är det viktigast med våra tävlingar och inlägg! En en gång tack för alla röster och jag hoppas att mitt bidrag inspirerade er!

dalle

Tack för en bra tävling och grattis till vinnarna.

Nextuz

Grattis till både Anders67 och Wineyard som får var sitt Mindcraftset :D
Tack alla som har bidragit och kommit med fantastiska byggen till denna tävling.
Trots väldigt snäva krav har kreativiteten överträffat vad jag hade tänkt mig :D

Ett stort Tack till alla medverkande.

ByggareDan

Sen måste vi ju komma ihåg och tacka domare Nextus som fick bli den bespottade och även syndabock då ingen egentligen förstod/ville förstå reglerna och slirade iväg åt alla håll, men detta löste ju han galant till allas glädje.

Så vi lyfter på hatten och tar upp en spontan golfapplåd. Tackar!

/ByggareDan

janimakaj

ja stort grattis till vinnarna!! :D de va många fina bidrag och en rolig tävling :)
Unless you try, you will not know if it works! ;)

Svartkrut

Grattis till vinnarna och tack för en väldigt rolig och inspirerande tävling!  :D

Nextuz

Citat från: ByggareDan skrivet 08 Maj 2013 kl. 17:22
Sen måste vi ju komma ihåg och tacka domare Nextus som fick bli den bespottade och även syndabock då ingen egentligen förstod/ville förstå reglerna och slirade iväg åt alla håll, men detta löste ju han galant till allas glädje.

Så vi lyfter på hatten och tar upp en spontan golfapplåd. Tackar!

/ByggareDan

Haha.. tackar tackar :D