Röstning: Bygg en Borg på max 8x8

Startat av Nextuz, 28 April 2013 kl. 23:31

Föregående ämne - Nästa ämne

Vilken Borg är mäktigast?

Anders 67 Bidrag nr 1
0 (0%)
Magnus den store
3 (4.2%)
stegu
5 (7%)
talblom
0 (0%)
AndersI
0 (0%)
Gideon
8 (11.3%)
Markus
0 (0%)
ByggareDan
0 (0%)
dalle
1 (1.4%)
Kvarnbackafilm
0 (0%)
L3goknekten
2 (2.8%)
Bizzy78
0 (0%)
stigge72
0 (0%)
Anders67 Bidrag nr 2
18 (25.4%)
Teabox
6 (8.5%)
Svartkrut
8 (11.3%)
Wineyard
18 (25.4%)
Vibora
1 (1.4%)
baloo_tm Bidrag nr 1
1 (1.4%)
baloo_tm Bidrag nr 2
0 (0%)
Rallare
0 (0%)
Tickledeath
0 (0%)

Antal personer som röstat: 71

Omröstningen har avslutats: 08 Maj 2013 kl. 12:31

AndersI

Klart rolig tävling, och (som vanligt!) fantastiska resultat! Grattis till alla, men speciellt till vinnarna.
Och tack nextuz för tävlingsidén!
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

marpe

De verkliga vinnarna för mig är de som för första gången vågade ladda upp byggen, samt de andra som tog ett steg framåt i sin byggförmåga. Grattis! Bra jobbat.  :)

(Självklart stämmer jag även in bland gratulanterna till de som vann omröstningen.)

Magnus den store

Grattis Anders67 och Wineyard och tack en rolig tävling.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Vibora

Grattis till vinnarna och ett stort tack till Nextuz för idén och rollen som hård men rättvis domare. Det här var nog en av de roligare tävlingarna sedan jag började hänga här.  :D

Wineyard

Jag säger som Anders67: Tack och grattis! Jag håller med om det som sagts - kul med en mindre tävling med minst sagt snäva regler. Jag hoppas att alla, som jag, har blivit inspirerade av alla bidrag!

Gideon

Citat från: marpe skrivet 09 Maj 2013 kl. 11:38
De verkliga vinnarna för mig är de som för första gången vågade ladda upp byggen, samt de andra som tog ett steg framåt i sin byggförmåga. Grattis! Bra jobbat.  :)
(Självklart stämmer jag även in bland gratulanterna till de som vann omröstningen.)
Håller med! Det viktigaste resultatet av denna tävling var inte i första hand att några duktiga byggare fick utmana sin kreativitet med snäva regler, utan att vi fick se nya byggare publicera byggen här! Grattis till er :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Kvarnbacka

Grattis till båda vinnarna och stort tack till domaren  :)
Mycket bra tävling!