Hjälp mig identifiera min bit (Samlingstråd)

Startat av tellblom, 01 Januari 2010 kl. 19:12

Föregående ämne - Nästa ämne

Anna

Hmm, den där ambassadörshatten, fanns den som lös bit? Jag har funderat kring beredskapsdelen (2a vk) och funderade kring uniformspersedlar, hade tänkt mig en sk båtmössa gärna grå. Ambassadörshatten tycks likna en båtmössa. Är det någon som vet eller har tips på alternativ.

/Anna

Nextuz

Citat från: Merkurius skrivet 28 December 2011 kl. 14:11
1. Vad är det för svart bit som sitter på motorn?

Precis.. vad är det för svart del som sitter på motorn?... går den att ta loss?... kan du fota den ur fler vinklar?... har den en legomärkning?

Merkurius

Har inte fått den än :-) Förhoppningsvis i morgon..
Panem et solanum habemus. Quid nobis male evenire potest?

Nextuz

Pekblom

lindyhep

Jag plockade upp Peeron-sidan hos er men sen kom nåt annat emellan så jag glömde men nu ligger sidan fortfarande kvar här i mobilen http://www.peeron.com/inv/parts/30535 .

Pekblom

Jesperallen

Citat från: Pekblom skrivet 18 Februari 2012 kl. 21:49
Oj vad man fick vänta länge på svar, 5minuter   :o

Jag ber om ursäkt, ska se till att öka servicekvalitén till nästa gång :)

Stigge72

TheFritz

När jag skulle lägga in lite bitar i min butik på Bricklink stötte jag på lite problem med dessa bitar.

De kanske inte ens är LEGO?

Tack på förhand!

Carl T

Den första ser ut som 87994pb01. Övriga kan jag inte identifiera.
När jag plockade isär bitar lärde jag mig att reddish brown tar allting bokstavligt.

TheFritz

Etzel

Kniven är definitivt inte Lego. Bollen skulle kunna vara en nött Zamor Sphere, men det är svårt att säga.

TheFritz

Citat från: Etzel skrivet 24 Februari 2012 kl. 22:52
Kniven är definitivt inte Lego. Bollen skulle kunna vara en nött Zamor Sphere, men det är svårt att säga.

Då kastar jag kniven och ska ta en ny bättre bild på bollen ikväll. Den ser ny ut, så den är inte nött. Den har även ett "hål" under sig som passar perfekt på en "studs".