Hjälp mig identifiera min bit (Samlingstråd)

Startat av tellblom, 01 Januari 2010 kl. 19:12

Föregående ämne - Nästa ämne

andreas E

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Ozp

Citat från: tobababy skrivet 11 Februari 2020 kl. 14:47
Hej forumet. Jag har lurkat ett tag utan att haft något vettigt att skriva och nu börjar jag med att be om hjälp, känns lite fräckt, så hoppas ok  :)

Anyhow... nån som vet vad den gråa biten längst ner till höger på den här bilden https://i.ibb.co/Kb5dJCR/Screenshot-2020-02-11-at-14-35-25.png är för någon? Försökt leta bland slopes och tiles utan att lyckas.

Du hittar den under Wedges, 29119

Emma

Citat från: tobababy skrivet 11 Februari 2020 kl. 14:47
Hej forumet. Jag har lurkat ett tag utan att haft något vettigt att skriva och nu börjar jag med att be om hjälp, känns lite fräckt, så hoppas ok  :)

Anyhow... nån som vet vad den gråa biten längst ner till höger på den här bilden https://i.ibb.co/Kb5dJCR/Screenshot-2020-02-11-at-14-35-25.png är för någon? Försökt leta bland slopes och tiles utan att lyckas.

29120 En wedge.
Region Mitten

Klas Almqvist

Någon som kan hjälpa mig att identifiera den vita biten vid hjulet ser ut som axeln går igenom den.

robinnilsson403

Jag funderade på 18975, men den finns inte i vitt, eller ljusgrå som jag tycker den liknar.
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

o0ger

Varför kan det bara inte vara så här?

Klas Almqvist

Citat från: o0ger skrivet 23 Mars 2020 kl. 09:24
Varför kan det bara inte vara så här?
Tror det med när man ser det som du har illustrerat. 👍

CameraMan

Kan inte hitta den här biten på bricklink:
Vintage Brickworks: Bricklink - Brick Owl - TraderaInstagram

Magnusengstrom

CameraMan

ok, här kommer nästa fråga. Är det här lego?

Vintage Brickworks: Bricklink - Brick Owl - TraderaInstagram