Vad byggde du idag - officiella set

Startat av Skafte, 21 Maj 2012 kl. 21:52

Föregående ämne - Nästa ämne

Jesperrydhog

Det hära Lego köpte jag i Coop Konsum  Laholm. Det här  lego jul set.

swemixon

Äntligen dags att ge sig på den efterlängtade som länge suttit i hyllan och väntat på att få bli byggd. Juldagsbygge när det är som bäst 👍🏼

Pertan71

Citat från: swemixon skrivet 25 December 2022 kl. 16:29Äntligen dags att ge sig på den efterlängtade som länge suttit i hyllan och väntat på att få bli byggd. Juldagsbygge när det är som bäst 👍🏼
Det är ett av Legos bästa hittills.  :)
Det är aldrig för sent att ge upp.

Eriol

Jag och min fyraåriga dotter har nu byggt ihop alla Jurassic World 4+ set som finns i handeln för tillfället. som var årets julklapp byggde dottern själv, och gjorde jag det mesta på.

Har börjat spana på även men utgångna dinosaurieset har en tendens att stiga lite väl mycket i pris tyvärr...

jw.jpg 

Lähnn

Idag blev frun och jag färdiga med det gemensamma julbygget, Haunted House. Kul och omväxlande bygge med många roliga bitar 🤓
DSC_0667.JPG

andreaseldh

Det blev årets Julklapp i utbytet (vi var tre som fick den), Aston Martin . Ett mycket trevligt set som fungerar bra även utan klistermärkena. Grillen, strålkastarna och bakljusen är tryckta bitar, de enda klistermärken jag har satt på är registreringsskyltarna (som det givetvis fanns ett flertal att välja på)!

PC281529.JPG

BrickMe

Jag har inte sett Lightyear filmen men kunde ändå inte låta bli att skaffa en till Zurg till samlingen.Zurg_76831.jpg

CopMike

Citat från: BrickMe skrivet 30 December 2022 kl. 13:08Jag har inte sett Lightyear filmen men kunde ändå inte låta bli att skaffa en till Zurg till samlingen.
Bröderna Dalton Zurg ;D

Jesperrydhog

De nya Lego city fire bot .

Jesperrydhog

Så här blev den. Nya Polishundbilen transport .

Studley Heinsbergen

Byggde just klart . Helt okej bygge, och framförallt ett finfint parts pack - passa på att skaffa billigt medan det går, vetja. Lite samma som Queer eye-setet. Bra grejer.

darthemil83

Första gången i livet jag byggt Classic space . Kryddade till det lite. Jag fick med det i ett köp jag gjorde.

CopMike

Citat från: darthemil83 skrivet 05 Januari 2023 kl. 20:42Första gången i livet jag byggt Classic space . Kryddade till det lite. Jag fick med det i ett köp jag gjorde.
Välkommen in i CS-gemenskapen :D !

darthemil83

Citat från: CopMike skrivet 06 Januari 2023 kl. 13:25
Citat från: darthemil83 skrivet 05 Januari 2023 kl. 20:42Första gången i livet jag byggt Classic space . Kryddade till det lite. Jag fick med det i ett köp jag gjorde.
Tack och bock ! Men det blev ett kort gästspel , den ligger uppe på tradera nu och jag har återgått till min tjänst som Lego Castle byggare 😊🏰🗡

Jimmy

Citat från: darthemil83 skrivet 06 Januari 2023 kl. 15:56
Citat från: CopMike skrivet 06 Januari 2023 kl. 13:25
Tack och bock ! Men det blev ett kort gästspel , den ligger uppe på tradera nu och jag har återgått till min tjänst som Lego Castle byggare 😊🏰🗡
Hitta inte den på tradera dock