Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Town hall Modular

Startat av micke, 17 Januari 2012 kl. 21:42

Föregående ämne - Nästa ämne

Tobbe Arnesson

Blogg: Robotkampen

shutter

Jag minns flygplatsen! jag hade lagt ett par i kundkorgen men hade inte täckning på kontot just då. Beställningen låg kvar i kundkorgen och när jag dagen efter fört över mer pengar på kontot och skulle genomföra köpet uppdaterades summan till just det tredubbla >:(

För att återgå on topic vet jag inte vad jag skall tro. Priset är lockande men egentligen behöver jag vänta med fler inköp :-X
Men jag vill :P

Mycket smileys nu ;D

mechamike

Ni som vi köpa Town hall kan prata om det i den här tråden:
http://www.swebrick.se/index.php?topic=3156.0

Mvh Swebrick Moderator Team.
?

dalle

Nu ligger  den ute på legoshop för 1499 kr. :)

Anna

Fint att priset fanns kvar. 2 beställda tillsammans med lite pick-a-brick och några rea saker. Funderade om jag skulle köpa två, man kan ju alltid sälja den ena men är nog främst tänkt att ha för att göra ett nytt CC hus. Tror att priset kommer stiga på denna.

/Anna

Green2

Jag beställde två st jag med i morse lite över 3000kr för två town håll är helt okej  :)

Myko

Nån mer än jag som bygger just nu? Bok 1 steg 17. Kul än så länge, men vad var den vita 1x6 tilen i botten bra för?

bj-brick

Tänkte börja imorgon. Jag fick precis meddelande om att det har kommit till min Service-point... som tyvärr inte har nattöppet!

colonel

Citat från: Myko skrivet 06 Mars 2012 kl. 22:40
Kul än så länge, men vad var den vita 1x6 tilen i botten bra för?
Det fandt jeg heller aldrig ud af... ;)

Green2

Sådär då var town hall uppe och färdig! :) blev jävligt snygg och HÖG..
tog 4,5 timme att klossa ihop den (inkl sortering av alla bitar)

Gray

Brickformula var snabb med att få upp en videorecension:

http://www.youtube.com/watch?v=gYpK-fiidvw

bj-brick

Fick precis hem leveransen. Bara själva kartongen är ju imponerande stor och tung!

Carl T

Citat från: bj-brick skrivet 07 Mars 2012 kl. 18:33
Fick precis hem leveransen. Bara själva kartongen är ju imponerande stor och tung!

Men visst ser den väl lite mindre ut bara för att den är på andra ledden mot de andra modulära husen? Att den är tjockare än de andra tycker jag bara bidrar till det intrycket.
När jag plockade isär bitar lärde jag mig att reddish brown tar allting bokstavligt.

bj-brick

Citat från: Carl T skrivet 07 Mars 2012 kl. 19:16
Men visst ser den väl lite mindre ut bara för att den är på andra ledden mot de andra modulära husen? Att den är tjockare än de andra tycker jag bara bidrar till det intrycket.

Jag får erkänna att det är min första modulära. Men även utan att jämföra med andra kartonger så är jag imponerad. Det är så mycket bitar. Samtidigt!