GislanderTrading: Påfyllt med en massa bra bitar.

Startat av Bizzy78, 17 Januari 2012 kl. 13:54

Föregående ämne - Nästa ämne

SvanteOlof

Jo det blev en liten för mig med. Jag har lovat frun att inte köpa mer lego. Men vad gör man med så bra priser?
ordvits: studsmatta = 4186

Lews

Mina bitar kom idag. Tack för snabb leverans och fina bitar!

Bizzy78

Jag kommer att öppet ca 2 veckor till sen ska allting börja packas ner för flytt till nya lokaler.
Shoppen kommer att öppnas i slutet på augusti då flytt och semestrar är avklarat.
Då räknar jag med att kunna erbjuda minst 50 000 attraktiva bitar inför höstens roliga bygg kvällar och helger.
Justerat ner priserna på nuvarande lager ytterligare idag så in och fynda.

Mvh
Björn Gislander

Peter S

Både anden och köttet är svagt. Har lagt en ny order på "bra att ha"-grejor...

Bizzy78

Då har jag kommit på plats i mina nya lokaler och hunnit med att lägga upp alla nya bitar som köpts in dom senaste månaderna.
Massor av bra bitar till bra priser och exklusivt för Swebrick så bjuder jag på frakten på alla ordrar över 500 kr fram till och med söndag natt 16/8-2015 23.59 Malmösk tid  8).
In och välj och vraka och varmt välkomna tillbaka till en höst full av snabba leveranser med bitar till bra priser!

Bizzy78

Just nu ligger jag på en prisnivå på 20 % under genomsnittet för Europa.
In och titta om jag har just dom bitarna du behöver?

Mvh
Björn Gislander

Bizzy78

Denna helgen har jag extra erbjudande på alla technic bitar = 35 % rabatt.
Givetvis så ligger resten av butiken på 20% under europa genomsnitt.

Lägger du en order på över 500 kr så är den fraktfri och du får automatiskt en kupong på 10% rabatt inför ditt nästa köp (kupongen gäller till 2015-12-31).
För att ta del av detta erbjudande skriv "Swebrick extra" som kommentar när du lägger ordern.

Ha en trevlig helg alla Swebrickare.

Bizzy78

Då är det dags att rensa lite inför nästa inköp som kommer att fylla upp ordentligt.
Fram till söndag kväll gäller 40 % rabatt på hela butiken.

Tänk på att ni som gjorde ordrar på över 500 kr innan har fått kuponger som går att kombinera med denna rabatten.

Trevlig helg!

Emma

Citat från: Bizzy78 skrivet 25 September 2015 kl. 10:11
Då är det dags att rensa lite inför nästa inköp som kommer att fylla upp ordentligt.
Fram till söndag kväll gäller 40 % rabatt på hela butiken.

Tänk på att ni som gjorde ordrar på över 500 kr innan har fått kuponger som går att kombinera med denna rabatten.

Trevlig helg!

Är det en rabattkod? Är inne på butiken nu. Det står 25%, inte 40.
Region Mitten

Peter S

Aj då! Jag som har "fyndat" en massa saker precis. Ser nu att det står 25% i butiken. Jag hade räknat med 40% eftersom det står här i tråden. Och inte hade jag räknat på det heller...
Edit! Det står "incl 25% VAT". Och priserna verkar vara 40% rakt av.

Bizzy78

Det blev ju inte så mycket undanröjt i backarna som jag hade hoppats på så nu kör jag 60 % tills där är tillräckligt med lediga backar till alla nya bitar som kommer in.
Så skynda dig in och fynda, har ingen bestämd sluttid utan när tillräckligt många lots är tömda kommer jag att ta bort rabatten.

Mvh
Björn Gislander

AndersI

Det blev inte så mycket beställt som jag tänkt, eftersom grejerna försvann under tiden jag tittade  :)
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

andreas E

stej123

Illuwatar

Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se