GislanderTrading: Påfyllt med en massa bra bitar.

Startat av Bizzy78, 17 Januari 2012 kl. 13:54

Föregående ämne - Nästa ämne

Illuwatar

En skaplig beställning redan lagd... :)
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Gideon

Beställt lite välbehövliga och "kan vara bra att ha"-bitar :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

SvanteOlof

Jag kokade lite soppa på en spik jag. Genom att däga att ja det är i stort gratis detta till min fru sedan la jag bara till lite mer och lite mer. Bra affär
ordvits: studsmatta = 4186

Nybohov Creation Ltd.

Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Odidoma

Citat från: SvanteOlof skrivet 12 Mars 2015 kl. 17:05
Jag kokade lite soppa på en spik jag. Genom att däga att ja det är i stort gratis detta till min fru sedan la jag bara till lite mer och lite mer. Bra affär
klassiskt. Jag brukar bara göra små kompletterande beställningar, "högst 80-90kr".

Illuwatar

Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

skitkid

Fick in en försenad feedback för senaste ordern. Ursäkta dröjsmålet. Lika nöjd med bitarna denna gång!
/skitkid

Bizzy78

Tack för alla ordrar hittills. Blev fortfarande lite för mycket bitar kvar för att kunna få plats med dom nya inköpen så nu kör jag en slut rensning med mellan 40-80% rabatt.
Gäller tills jag har kommit ner i rätt nivå lediga backar för att kunna lägga upp dom nya inköpen.

Bizzy78

Då har jag lagt upp ett helt nytt sortiment.
Lite nytt tänk kring försäljningen har gjort att jag kommer att köra mer på större kvantiteter och försöka aktivt matcha Europa genomsnitts priserna.

Gå gärna in och kolla, du vet väl att ordrar över 500 kr ( gäller endast ordinarie pris ) är fraktfria för betalande Swebrick medlemmar.

Mvh
Björn Gislander

Manne

Precis tryckt på Köp.. :):):)

Med vänlig hälsning, Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

Nybohov Creation Ltd.

Jag har också köpt, fast jag "bara skulle kolla lite".
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Eigenbrötler

vad hände med ditt gamla inventory? sålde du allt?
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Bizzy78

Citat från: Eigenbrötler skrivet 29 Mars 2015 kl. 13:01
vad hände med ditt gamla inventory? sålde du allt?

Nej allt blev inte sålt. Kommer att plocka in delar av det i butiken här framöver när jag har inventerat det.

skitkid

Verkar som att du styckat upp ett par Detectives Office? DBG Unikitty tails och mycket tegelbitar :)
/skitkid

Bizzy78

Idag har jag slutligen fått upp det sista i mitt lager och även kompletterat med en del begagnade Starwars byggsatser i perfekt skick.
Massor av dela tillgängliga alltså.