GislanderTrading: Påfyllt med en massa bra bitar.

Startat av Bizzy78, 17 Januari 2012 kl. 13:54

Föregående ämne - Nästa ämne

marpe

Mina BL-köp utgår vanligen från att jag behöver en eller ett par 50-packar. När jag är i butiken slinker andra bitar ner i mindre kvantiteter.

Du har få lots >50 bitar. Hoppas att du inte tappar för många kunder på det? Fast du har ju den fina biten 15573 :) Hursomhelst. Vore jag du skulle jag satsa på att parta ut ett stort antal likadana billiga set.

Förslag:
Köp 50 st likadana Friendspåsar eller liknande.

Frakt: Skillnaden i fraktkostnad är förhållandevis låg och styr sällan mina köp.

Tobbe

Köper du rancor Pit och wampa cave köper jag Wampa å rancor figurerna till BL average pris..

KizzE

Citat från: marpe skrivet 10 November 2013 kl. 15:57
Mina BL-köp utgår vanligen från att jag behöver en eller ett par 50-packar. När jag är i butiken slinker andra bitar ner i mindre kvantiteter.

Du har få lots >50 bitar. Hoppas att du inte tappar för många kunder på det? Fast du har ju den fina biten 15573 :) Hursomhelst. Vore jag du skulle jag satsa på att parta ut billiga set i stor volym.

Förslag:
Köp 50 st likadana Friendspåsar eller liknande.

Frakt: Skillnaden i fraktkostnad är förhållandevis låg och styr sällan mina köp.

Känner också att jag håller med Marpe, försök få in lite större antal av bitar, nu är det små jobbigt då jag köpt allt du har redan som jag behöver. Vore najs om du kunde få in 500-1000 3009 i Light Bluish Gray :)

Lundgren

Technic, Technic och så lite Technic med! ;)

Får kolla upp vad 9398'orna innehåller för spännande bitar.

Är supernöjd med allt jag köpt av dig hittills!

KizzE

Hur går det min vän? Blir det av på Fredag att man kan lägga en beställning?

Bizzy78

Har hållt på att diskutera priser här med olika återförsäljare.
Vill ju ha ett riktigt bra pris om jag ska handla in så mycket.

Men denna helgen blir det inte till. Kommer antagligen att göra den slutgiltiga beställningen denna helgen och lägga upp allting tills helgen innan löning då jag även är barn fri.
Kräver ju rätt mycket tid och organisation att få upp och in allt i lådorna.

Är absolut inne på att köpa väldigt många set av en sort men där är ofta väldigt dåligt pris på dom.

KizzE

Citat från: Bizzy78 skrivet 13 November 2013 kl. 11:15
Har hållt på att diskutera priser här med olika återförsäljare.
Vill ju ha ett riktigt bra pris om jag ska handla in så mycket.

Men denna helgen blir det inte till. Kommer antagligen att göra den slutgiltiga beställningen denna helgen och lägga upp allting tills helgen innan löning då jag även är barn fri.
Kräver ju rätt mycket tid och organisation att få upp och in allt i lådorna.

Är absolut inne på att köpa väldigt många set av en sort men där är ofta väldigt dåligt pris på dom.

Hur går det kamrat? Blir det av nu till helgen?

Vore trevligt att bränna lönen innan den kommer ;)

Bizzy78

Inväntar leveransen:
Det blev följande:
3 st
3 st
1 st
5 st
2 st
3 st
3 st
5 st
5 st
5 st
5 st
2 st

Samt 6 st nya sortiment skåp för att få upp allting.
Så nu behöver ni inte undra vad jag ska göra i helgen om leveransen hinner komma tills dess.

KizzE

Citat från: Bizzy78 skrivet 21 November 2013 kl. 15:12
Inväntar leveransen:
Det blev följande:
3 st
3 st
1 st
5 st
2 st
3 st
3 st
5 st
5 st
5 st
5 st
2 st

Samt 6 st nya sortiment skåp för att få upp allting.
Så nu behöver ni inte undra vad jag ska göra i helgen om leveransen hinner komma tills dess.

Fick du någon leverans idag? :) Vill lägga en beställning :D

Bizzy78

Absolut, kolla Off-Topic och fredags mys ;-).
Dina uruk hais var med i varje fall.
Saknar dock en sändning men jag kommer nog att ha och göra ändå.

KizzE

Citat från: Bizzy78 skrivet 22 November 2013 kl. 18:34
Absolut, kolla Off-Topic och fredags mys ;-).
Dina uruk hais var med i varje fall.
Saknar dock en sändning men jag kommer nog att ha och göra ändå.

Lysande, sitter och trycker på F5 i din butik då resten av kvällen :D

Bizzy78

Hahaha kan meddela när jag lägger upp det för det kommer att ta ett tag och sortera upp allting.
Fast å andra sidan kan jag ju lika bra lägga upp det nu för det har ju inget med sorteringen att göra  :)

KizzE

Citat från: Bizzy78 skrivet 22 November 2013 kl. 18:53
Hahaha kan meddela när jag lägger upp det för det kommer att ta ett tag och sortera upp allting.
Fast å andra sidan kan jag ju lika bra lägga upp det nu för det har ju inget med sorteringen att göra  :)

Precis, bara att parta ut ju , innehållsförtäckning finns ju, jag själv hade aldrig öppnat en låda innan något blivit sålt.. Smidigt att ha det i lådorna :)

Bizzy78

KizzE

Citat från: Bizzy78 skrivet 22 November 2013 kl. 19:14
Har börjat nu  :)

Första ordern lagd, avvaktar lite, kan ju komma mer, men ville inte att någon skulle ta mina LOTR figs :D