GislanderTrading: Påfyllt med en massa bra bitar.

Startat av Bizzy78, 17 Januari 2012 kl. 13:54

Föregående ämne - Nästa ämne

Bizzy78

2 st lådor CMF:s från lego the movie beställda.
Tänk på att alla betalande Swebrick medlemar har bra rabatter.

Bizzy78

Då har The Lego Movie minifigsen kommit.

Bizzy78

30% rabatt på alla Mini figs över helgen.

Passa på att fynda.

Bizzy78

Bizzy78

Jag har kommit över en stor mängd begagnat lego i färgerna light grey och dark grey. Det mesta i riktigt bra skick.
Finns där något intresse för det? Funderar på om jag ska ta mig tid att lägga upp det i min shop.

Magnus den store

Intressant beroende på bittyp och pris. Har alltid användning för:

Bricks, plates och tiles i light gray.
Plates i dark gray.

Arches, slopes, panels och diverse specialbitar och modifierade bitar är jag däremot inte intresserad av
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Majkel

Jag gillar slopes i dark grey, berg blir i mitt tycke lite mer levande om dark bluish grey blandas med dark grey. Men om jag köper det eller inte låter jag vara osagt, pris och mina övriga utgifter styr.

Huvudfoting

Gör absolut det, kan tänka mig en beställning ;)

Illuwatar

Lägg upp det - är själv intresserad av "vingbitar" i gammelgrå om de är i bra skick. Samt andra bitar som kan härröras till Classic Space...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Jesperallen

Gammelgrå är alltid trevligt om skicket är bra. Också intresserad av gulnade grå i bra skick.

sollemannen

Instämmer med tidigare talare(skrivare)...är också intresserad. Om skicket är bra så spelar det inte någon roll om det är begagnat för min del.

Bizzy78

Jag är ju väldigt petig med skicket på begagnat och det tror jag att dom som har köpt begagnat av mig innan sett på bitarna.
Håller på att sortera ut detta nu och räknar med att där ska kunna komma upp någonstans runt 8-10000 bitar begagnat (dock inte bara i dark grey och light grey) i helgen.

lingonfil

Jag är intresserad av gammelgrå. Det mesta egentligen, men mer bricks (inkl slopes, arches etc) än plates. Paneler kan vara av intresse också.

Cakeman

Tack för väl genomfört köp, leverens till dörren till och med  ;D

Bizzy78

Citat från: Cakeman skrivet 02 Mars 2014 kl. 21:11
Tack för väl genomfört köp, leverens till dörren till och med  ;D

Var god :-)