GislanderTrading: Påfyllt med en massa bra bitar.

Startat av Bizzy78, 17 Januari 2012 kl. 13:54

Föregående ämne - Nästa ämne

Bizzy78

Då har jag fått upp en del av det begagnade idag. Har varit mycket sortering och tvätt.
Ca 3200 bitar uppe, in och kolla.

Illuwatar

En liten fundering bara: vad betyder rating 2 som står på varenda begagnad bit? Har försökt hitta info om detta på din BL-sida, men inget står skrivet om klassningens betydelse (vad jag kan se).
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Jonsson

Citat från: Illuwatar skrivet 10 Mars 2014 kl. 10:08
En liten fundering bara: vad betyder rating 2 som står på varenda begagnad bit? Har försökt hitta info om detta på din BL-sida, men inget står skrivet om klassningens betydelse (vad jag kan se).

New parts are from parted sets or batches of specific parts. Used parts are rated from 1-5. Rated 1 = As good as new, some small schratches might be found just as with brand new parts. This is premium parts. Rated 2-3 = Very good AFOL quality, the choice for professional buílders that want the great look. Small schratches and minor dents might be found. Rated 4-5 = Worn pieces but never broken. These pieces are in good shape for fillers or mounted were they wont be seen or as replacement parts to older sets that are already well played with. I am very accurate in the sorting process of used pieces, chewed, bent or broken pieces goes right to the trash.

Bizzy78

Tack Jonsson :-)

Denna veckan kör jag en kampanj i kategorin Bricks, det vill säga alla standard bricks är nersatta med 30 %.

Bizzy78

Från och med den 1:a april har posten nya tariffer för porto.
Nu kan man få ordar på upp till 50 (inklusive emballage) skickade för 7 kr.
Kolla min Bricklink butik för dom nya priserna.

Bizzy78

Jag ska ändra lite i mitt sätt att förvara mina bitar inför en ny stor beställning som kommer snart.
Så jag tänkte passa på att tömma lite små lots men sen insåg jag att det snart är påsk så jag kör -30% på hela butiken!!!

Har även en del mini figs ute på tradera med:
http://www.tradera.com/auktioner/Bizzy_78

Lundgren

Kalas! Hur länge kör du 30%? Måste få till en lista på grejer jag behöver till mina jänke trucks!

Gideon

Tycker att utbudet är bättre och bättre för varje gång jag handlar, keep it up! :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Bizzy78

Idag har jag varit och fyndat en begagnad men i så nära ny skick man kan komma med kartong och exakt alla delar.
Kommer att parta upp denna och även en samt en .

Nästa vecka ska det väl förhoppningsvis börja dyka in lite nya delar med :-).
Har ju en del här att parta upp.

Eigenbrötler

Citat från: Bizzy78 skrivet 21 April 2014 kl. 16:40
Idag har jag varit och fyndat en begagnad men i så nära ny skick man kan komma med kartong och exakt alla delar.
Kommer att parta upp denna och även en samt en .

Nästa vecka ska det väl förhoppningsvis börja dyka in lite nya delar med :-).
Har ju en del här att parta upp.

härligt ska hålla utkik :)
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Bizzy78

Bizzy78

Idag har jag partat upp en hel del Lego Chima set.
Massor av nya bitar att handla alltså.

Bizzy78

Bizzy78

ENDAST IKVÄLL 50% RABATT I HELA BUTIKEN.
Behöver fortfarande göra lite mera plats OCH jag är på väg mot omdömme nr 500 på Bricklink så nu kör jag en rejäl tömning!
Passa på att fynda.