Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Posta din signaturfigur

Startat av Tobbe Arnesson, 15 September 2011 kl. 16:59

Föregående ämne - Nästa ämne

Tobbe Arnesson

Aaaargh!  :D
Blogg: Robotkampen

AndersI

MacDonalds-LEGO
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

shutter

Talar för sig själv...

sweMezza

Avatar tagen från en serie bilder när jag labbade med både kamera och scen. Bifogar hela bilden.

Ni känner antagligen igen minifigsen och deras delar. Bakgrunden är en av varianterna på .


swestar

#4
.....  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Teabox


micke

....
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

RedGiant

#7
 :-*

Etzel


Entropique

Varför tog jag inte den jag har moddat lite lätt?

de Gothia

Min lilla favoritalv utan hår! :) Gillar inte alls håret och vet inte vad man ska göra med 13 såna hår till!?  :D

AndersI

Citat från: de Gothia skrivet 17 September 2011 kl. 11:39
Min lilla favoritalv utan hår! :) Gillar inte alls håret och vet inte vad man ska göra med 13 såna hår till!?  :D

Byta med någon som vill ha håret! Vad vill du ha i stället?
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

Wineyard


Harry Potter - lite manipulerad...

Skrytsson

@Wineyard: Snyggt! Är det Photoshop-fixat? Är det självavbildning?

Wineyard

Citat från: Skrytsson skrivet 17 September 2011 kl. 18:42
@Wineyard: Snyggt! Är det Photoshop-fixat? Är det självavbildning?
Tackar! :) Inte P, men Gimp. Ja, men det är nog inte så likt längre, jag rakade håret i sommras :P