Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Posta din signaturfigur

Startat av Tobbe Arnesson, 15 September 2011 kl. 16:59

Föregående ämne - Nästa ämne

sweMezza


Stigge72

Jag har använt min första "Cube dude", den svenska kocken från Mupparna.

shutter


mechamike

#18
Nu blåser vi liv i den här gamla tråden!

Läs mer på förstasidan....

Edit; Din signaturfigur behöver inte vara Lego relaterad.. och det räcker med om den finns  som din personliga bild om du inte vill posta den även i själva inlägget.
?

haberg

#19
Hoppas att signaturbilden inte behöver vara LEGO-relaterad...  :)

Min är iallafall på min älskade hund, en stor Leonberger som tyvärr inte längre finns med oss längre  :'( - men minnet av honom lever.


de Gothia

Min profilbild är från Eurobricks "Guilds of Historica" där han spelar de Gothia själv! :)

Mirandir

Min avatar användes till att illustrera en semesterstängning av Legobloggen
Legobloggen: http://legobloggen.com

Stigge72

Min är min tolkning av svenska kocken från Mupparna som cubedude.

bileam

Min signatur är loket från 7710, mitt första tåg som jag fick i sjuårspresent. Uppgraderat med 12V-motor och dubbel belysning. Helt enkelt tåget som fick in mig på Lego-tåg, och länge var mitt enda lok.

Skafte

Jag har en bit av den här bilden:



som jag tog för ett par år sedan av min då nya väckarklockstormtrooper som håller i Leia. Jag samlar på det mesta SW-LEGOt som kommer ut, och jag tyckte den blev bra!

Myko

Jag är ju jag, armored och invincible!

mordatre

Behövde en avatar så jag använde de nyaste bitarna jag hade. Egentligen borde jag väl ha något med Starwars. Kommer nog en ny avatar snart.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

janimakaj

 jag har en bild på en av mina lastbilar. tog mest den för de var de jag hade på datorn då :P men kommer nog byta till något annat snart.
Unless you try, you will not know if it works! ;)

Nextuz

Har en bild av en känd logotype... Här inom iallafall.. :P

Silence101

Jag har Jack Sparrow fast med gula händer och gult huvud. Alltid retar det någon ;)
Peter Karlsson, Region Syd
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?