Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Posta din signaturfigur

Startat av Tobbe Arnesson, 15 September 2011 kl. 16:59

Föregående ämne - Nästa ämne

Selander

Citat från: styrbjörn skrivet 24 September 2012 kl. 19:32
Tack Etzel! Är sämst på datorer ::) :-[
Måste bara fixa en bra bild... Lutar åt lotr då jag har läst hobbit, håller på med lotr och sen har silmarillion och sagor från midgård :P lotr nörd ::)

Lotr bra det  ;D

Silence101

Jag hittade originalbilden på jobb-datorn  ::)
Här är den.
Peter Karlsson, Region Syd
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Odidoma

Min föreställer en blue print på en MF med angivna mått, jag tyckte den illustrerar Lego väldigt bra på det sätt att vid en första anblick ser de flesta legobyggnader enkla ut och man vet hur klossarna fungerar men när man (jag) ska bygga en av alla dessa byggen, befintliga eller mina egna MOCs så är det klurigt och man måste vända och vrida, tänka och tänka om.

MartinAberg

Vanlig bov är ju inget speciellt att ha som profilbild, men har ju fastnat för LEGO så det fick bli såhär ;)

Skrytsson

En närbild på Krakens käft i min "Hello beastie"-MOC som ju var mitt första riktigt uppmärksammade LEGO-bygge.  :)

         

Carl T

Jag tänkte att det var dags för en uppdatering. Jag har nu en av . Tråd i huvudet har han för att han hänger i ett halsband, till skillnad från hans kompisar som hänger med datornördarna på rymdbaren (pun intended).
När jag plockade isär bitar lärde jag mig att reddish brown tar allting bokstavligt.

Superkalle

Jag har samma gamla trökiga bild jag alltid haft  8)

Linus Damberg

min bild är en gul minifig. MF.en koppalr jag iallafal mest till LEGO så dett fick bli den.
Den som äger mycket silver kanske är lycklig.
Den som äger mycket LEGO kanske är lycklig.
Men den som intet äger kan sova lugnt.

shiftaltcmd

Äntligen får man tummen ur.
Kan inte säga att jag är lik Gimli, men jag gillar LOTR och det var ett bra minne från Legoland.

Softilog

Min är en dumpers jag var tvungen att bygga när 3-åriga sonen fick sitt första egna "pappalego" (en )

b0D3N

Jag som hade så storartade planer på att fota min sigfig under Nordsken i diverse landskap, glömde totalt bort det pga allt byggande inpå småtimmarna...
Fick fota han här hemma i stället.

Så klart föreställer han mig sisådär 15år/25kg sedan när jag började komma ut ur min dark age och surfade runt på nätet och imponerades av alla LEGO byggen...

Ras 74

Min avatarbild är tagen av en kille på Eurobricks som jag fick av honom som tack
för att jag skickade en sådan som bilden föreställer
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

JohanW

En bild som jag hittat för längesedan och sedan använt ofta när det behövs inloggningsbild/avatar.


styrbjörn

Min föreställer legolas ( fast jag ser inte iåut som honom men jag gillar alver och LOTR.

Untitled by Styrbjorn24, on Flickr
Skönt att äntligen ha en profilbild :)
Kommer för övrigt lite LOTR byggen snart där denna lilla sak är med :)

bjomark77

Var den första av samlargubbarna som jag öppnade.