Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Wallace & Gromit - set 21371

Startat av Claude76, Igår kl. 17:59

Föregående ämne - Nästa ämne

Claude76

Fick upp reklam på Instagram precis nyss för det här superhärliga setet .
Wallace & Gromit
Kommer i oktober och kan bli ditt för 1299:-

Citat"Vilken härlig dag för ett äventyr, eller hur, Gromit?" Koppla av och låt dig uppslukas av världen från Wallace & Gromit med detta LEGO® Ideas byggset (21371) för vuxna från 18 år. Skapa en detaljerad modell av den berömda duon på deras retromotorcykel, precis som i den prisbelönta filmen, Wallace & Gromit: Nära ögat. Placera dem på olika sätt och ge sedan motorcykeln en knuff så att hjulen börjar rulla. Detta byggset är inspirerat av en fandesigners idé, som utsågs till vinnare i LEGO Ideas utmaningen "90s Throwback – the Next Chapter". Modellen har massor av välbekanta tillbehör, som kex, ett garnnystan och en diamant i utrymmet under motorcykelns säte, och blir en härlig hyllprydnad hemma eller på kontoret. Överraska din pappa, mamma eller någon som samlar på prylar med Wallace & Gromit med denna kreativa presentidé. Appen LEGO Builder förstärker din kreativa upplevelse med digitala 3D-instruktioner, zoomfunktioner och möjlighet att följa dina framsteg. Setet innehåller 1 038 st delar

Jag äskar Aardman!  :)
Lego is my drug of choice

Tunnan

Ja ett måste köp för mig helt klart... Kan man hoppas på "Shaun the Sheep" i framtiden då oxå mån tro?

andreaseldh

Inte riktigt lika mycket måste som Star Trek, så jag hoppas för min ekonomis skull att jag kan vänta lite med att köpa.

Anders67

Deltar i CB Blue Harvest och CB Castonien

Claude76

Citat från: Tunnan skrivet Igår kl. 18:15Ja ett måste köp för mig helt klart... Kan man hoppas på "Shaun the Sheep" i framtiden då oxå mån tro?
Det tycker ja inte ska vara en omöjlighet.
Själv är jag oerhört förtjust i deras Creature Comforts.
Makalöst kul.

Citat från: Anders67 skrivet Igår kl. 19:23Fantastiskt
Ja, eller hur!  :D
Lego is my drug of choice