Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Lego dokumentär

Startat av Jenny242, 29 Januari 2026 kl. 14:15

Föregående ämne - Nästa ämne

Jenny242

Egentligen tycker jag det är lite jobbigt att visa den här filmen, det är ju aldrig roligt att se eller höra sig själv 😂. Men jag lovade att visa när filmen var klar...
I höstas blev jag alltså kontaktad av några elever som går eller har gått på Kulturamas medialinje. De ville göra en dokumentär om en svensk afol och hittade mig på Instagram. 
Idag släpptes resultatet. Vet inte hur många gånger man kan nämna Lego och Swebrick i en 10-minuter lång film 😂

Jenny242
Region Hufvudstaden

Studley Heinsbergen

Gud va fint! Tack för att du delade med dig!

Jenny242

Citat från: Studley Heinsbergen skrivet 29 Januari 2026 kl. 15:04Gud va fint! Tack för att du delade med dig!
Tack snälla!  <3  Kändes lite svårt att se sig själv😅
Jenny242
Region Hufvudstaden

CopMike

Grymt bra och trevlig film <3! Du är saklig, informativ, engagerad, positiv och härligt nördig 8)! Jag hade babblat på och varit för övertänd/på men du håller en perfekt nivå! Och kul att se så många olika miljöer och personer också, detta borde bli en blockbuster ;D

Jenny242

Citat från: CopMike skrivet 29 Januari 2026 kl. 16:17Grymt bra och trevlig film <3! Du är saklig, informativ, engagerad, positiv och härligt nördig 8)! Jag hade babblat på och varit för övertänd/på men du håller en perfekt nivå! Och kul att se så många olika miljöer och personer också, detta borde bli en blockbuster ;D
Haha tack!  <3 Detta var första gången nånsin jag blivit filmad, så det var rätt nervöst. Men kul oxå såklart! Bra reklam för Swebrick oxå hoppas jag :) 
Jenny242
Region Hufvudstaden

Anders67

Härlig film, verkligen som en riktigt dokumentär som kunde varit från SVT

ColA

Så fint Jenny  <3

Jenny242

Citat från: Anders67 skrivet 29 Januari 2026 kl. 16:59Härlig film, verkligen som en riktigt dokumentär som kunde varit från SVT
Tack snälla! Ja vi får se var de ska visa upp den. Kanske på nån dokumentärfilms-festival  :)
Jenny242
Region Hufvudstaden

Jenny242

Jenny242
Region Hufvudstaden

Jemanuelson

Väldigt trevlig film! Proffsigt gjord och proffsig ambassadör 👍👍

Jenny242

Citat från: Jemanuelson skrivet 29 Januari 2026 kl. 17:39Väldigt trevlig film! Proffsigt gjord och proffsig ambassadör 👍👍
Tack snälla! Ja de som filmade var verkligen superdukiga. Snyggt filmat och ihopklippt. Ungdomar i 20-årsåldern. De kommer gå långt  :)
Jenny242
Region Hufvudstaden

LToming

Stämmer in i hyllningskören, så fint!
Du framträder väldigt proffsigt trotts att du såklart var nervös, fantastiskt ambassadörskap!
Dela överallt!! <3
Tror verkligen detta kan hjälpa fler att "våga" bli en del i vår fina gemenskap :)

PS. Hoppas Instagram-ansvarig delar där  ;) :D 
Ltoming @ Instagram & TikTok

https://flic.kr/ps/47bEQt

Jenny242

Citat från: LToming skrivet 29 Januari 2026 kl. 18:07Stämmer in i hyllningskören, så fint!
Du framträder väldigt proffsigt trotts att du såklart var nervös, fantastiskt ambassadörskap!
Dela överallt!! <3
Tror verkligen detta kan hjälpa fler att "våga" bli en del i vår fina gemenskap :)

PS. Hoppas Instagram-ansvarig delar där  ;) :D
Tack så jättemycket! Kul att ni gillar det! Försöker verkligen lyfta fram vilken underbar gemenskap det finns i Swebrick  <3
Ska pusha på Instagram-ansvarig så det delas där 😂
Jenny242
Region Hufvudstaden

MrLaago

Va bra den blev! Du beskriver och bjuder in till gemenskapen. Vilken reklamfilm <3 

En välgjord film, bra jobbat av skaparna och deltagarna. Jag uppskattar detaljen med de medverkande utställarna i eftertexten. (y) 

Jenny242

Citat från: MrLaago skrivet 29 Januari 2026 kl. 19:09Va bra den blev! Du beskriver och bjuder in till gemenskapen. Vilken reklamfilm <3 

En välgjord film, bra jobbat av skaparna och deltagarna. Jag uppskattar detaljen med de medverkande utställarna i eftertexten. (y)
Tack snälla!  <3 ja de var väldigt duktiga på att ta reda på vems byggen de filmade på Klossfestivalen. Proffsigt!  :)
Jenny242
Region Hufvudstaden