Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Lego dokumentär

Startat av Jenny242, 29 Januari 2026 kl. 14:15

Föregående ämne - Nästa ämne

andreas E

Bra beskrivit och väl framfört. (y)

Jenny242

Jenny242
Region Hufvudstaden

Memmla

Fint gjort, var trevligt att kolla på  <3

BrickMe

Det blev ju jättebra, ungdomarna fick ihop det riktigt proffsigt (y)
Snyggt jobbat av dig (två tummar upp)

Jenny242

Citat från: Memmla skrivet 29 Januari 2026 kl. 21:00Fint gjort, var trevligt att kolla på  <3
Tack snälla! Jag är ju inte så van vid att bli filmad som ni tv-proffs  :) <3
Jenny242
Region Hufvudstaden

Jenny242

Citat från: BrickMe skrivet 29 Januari 2026 kl. 21:01Det blev ju jättebra, ungdomarna fick ihop det riktigt proffsigt (y)
Snyggt jobbat av dig (två tummar upp)
Tack snälla!  <3
Jenny242
Region Hufvudstaden

ArfMan

Vad bra det blev!

Och framträdandet... inget mer att tillägga efter redan många fina kommentarer...

men kanske en framtid som anställd i en viss restaurang i New Zealand  ;)  ;D  ;D   

Jenny242

Citat från: ArfMan skrivet 30 Januari 2026 kl. 07:55Vad bra det blev!

Och framträdandet... inget mer att tillägga efter redan många fina kommentarer...

men kanske en framtid som anställd i en viss restaurang i New Zealand  ;)  ;D  ;D 
Tack!  <3 haha ja nu borde jag ha chans på riktigt stora roller 😂😂
Jenny242
Region Hufvudstaden

MrUzagi

Jag får väl stämma in i kören. Välgjort och proffsigt av alla inblandade. Inte minst dig, Jenny.

Jenny242

Citat från: MrUzagi skrivet 30 Januari 2026 kl. 11:24Jag får väl stämma in i kören. Välgjort och proffsigt av alla inblandade. Inte minst dig, Jenny.
Tack snälla!  <3  Ja filmarna var verkligen imponerande , jag tackar dem för allt  :)
Jenny242
Region Hufvudstaden

swemixon

Det var en riktigt trevlig film ni fick ihop. Bra jobbat av de unga filmskaparna och inte minst dig själv!

Jenny242

Citat från: swemixon skrivet 30 Januari 2026 kl. 14:26Det var en riktigt trevlig film ni fick ihop. Bra jobbat av de unga filmskaparna och inte minst dig själv!
Tack snälla!  <3
Jenny242
Region Hufvudstaden

Lilypiece

Wow, helt underbar film! Så välgjord och bra klippt och verkligen en fin film om hur det är att vara en vuxen legoentusiast. 

Gillar ju såklart extra mycket att huvudpersonen är en kvinna i medelåldern då jag verkligen kan relatera till det och att det kan hjälpa till att avstigmatisera legohobbyn som något manligt. 

5/5 klossar i alla kategorier. 
Och du Jenny var såklart lysande på alla sätt! 

Jenny242

Citat från: Lilypiece skrivet 31 Januari 2026 kl. 11:16Wow, helt underbar film! Så välgjord och bra klippt och verkligen en fin film om hur det är att vara en vuxen legoentusiast.

Gillar ju såklart extra mycket att huvudpersonen är en kvinna i medelåldern då jag verkligen kan relatera till det och att det kan hjälpa till att avstigmatisera legohobbyn som något manligt.

5/5 klossar i alla kategorier.
Och du Jenny var såklart lysande på alla sätt!
Tack snälla!  <3 Ja jag tyckte oxå att det var kul att de kontaktade mig, 50+ kvinna :) Kul att filmen blivit så uppskattad av alla här. :)
Jenny242
Region Hufvudstaden

Emma

Det är sån underbar feelgood att kolla på filmen!
Region Mitten