24 dar fram till jul 2025 - DISKUSSIONSTRÅD

Startat av andreaseldh, 01 December 2025 kl. 22:39

Föregående ämne - Nästa ämne

Emma

Dag 19

1a: andreaseldh
19.png

2a: LToming

3a: Lena-Maria
20251218_235725.jpg
Region Mitten

Emma

Dag 20

1a: itinloc
IMG_2601.jpg

2a: Leidermark
20_emblem.png

3a: Svartkrut
20251220_104018.jpg
Region Mitten

Emma

Dag 21

1a: iConloc
IMG_0382.jpg

3a: janhansson
21 postkontor.jpg
Region Mitten

andreaseldh

Citat från: andreaseldh skrivet 02 December 2025 kl. 16:48@Emma:
Kolla gärna formuläret, @Stigge72 har inte fått någon totalpoäng och verkar inte heller räknas med i "antal byggare".

Nu har @Jesperrydhog råkat ut för samma fel.

andreaseldh

LToming

Citat från: Emma skrivet 22 December 2025 kl. 20:59Dag 17

1a: Svartkrut
20251213_221607.jpg

3a: janhansson
17 Tomtens hamn.jpg

@Emma Den 17:e stämmer inte poängen i excel-dokumentet om jag kom på andra plats den dagen :)
Ltoming @ Instagram & TikTok

https://flic.kr/ps/47bEQt

Emma

Region Mitten

Leidermark

Trodde aldrig att jag skulle få ihop 24 så välskapta Star Trek kreationer när jag började. Tänkte först, nä ska inte falla för lockelsen och va med i år. Men sen satt man där efter bat'lethen... var bara att fortsätt. Går ju inte att banga när man väl börjat!

Varit skoj och se vad alla ni andra har byggt! Väldigt kul decembertävling :)

God Jul!

LToming

Citat från: Leidermark skrivet 24 December 2025 kl. 11:40Trodde aldrig att jag skulle få ihop 24 så välskapta Star Trek kreationer när jag började. Tänkte först, nä ska inte falla för lockelsen och va med i år. Men sen satt man där efter bat'lethen... var bara att fortsätt. Går ju inte att banga när man väl börjat!

God Jul!
Så snyggt jobbat! :D 

Godtfred

Citat från: Leidermark skrivet 24 December 2025 kl. 11:40Trodde aldrig att jag skulle få ihop 24 så välskapta Star Trek kreationer när jag började. Tänkte först, nä ska inte falla för lockelsen och va med i år. Men sen satt man där efter bat'lethen... var bara att fortsätt. Går ju inte att banga när man väl börjat!

God Jul!
Tack för all Trek-inspiration!

Leidermark

Citat från: LToming skrivet 24 December 2025 kl. 11:42Så snyggt jobbat! :D

Tack!

Citat från: Godtfred skrivet 24 December 2025 kl. 11:46Tack för all Trek-inspiration!

Varsågod! Blev ju lite mot slutet själv också. Kul!

andreaseldh

Jag tänkte samma sak med ordvitsar. Vi är visst duktigare än vi först tror!

Cleefuzz

Citat från: Leidermark skrivet 24 December 2025 kl. 11:40Trodde aldrig att jag skulle få ihop 24 så välskapta Star Trek kreationer när jag började.
God Jul! Tycker dina kreationer skulle behöva en separat tråd med länkar till instruktionerna som du postat. Har varit sugen att bygga varenda en!

LToming

Citat från: Cleefuzz skrivet 24 December 2025 kl. 12:51God Jul! Tycker dina kreationer skulle behöva en separat tråd med länkar till instruktionerna som du postat. Har varit sugen att bygga varenda en!
Ja, håller med! Gör gärna en tråd! :D 

Leidermark

Citat från: Cleefuzz skrivet 24 December 2025 kl. 12:51God Jul! Tycker dina kreationer skulle behöva en separat tråd med länkar till instruktionerna som du postat. Har varit sugen att bygga varenda en!
Tack så mycket! Får ordna en tråd sen :)
En brasklapp, alla byggen går att bygga, men vissa bitarnfinns inte i de visade färgerna. Detta pga bitrestriktion eller scenval vs färg.

Citat från: LToming skrivet 24 December 2025 kl. 13:06Ja, håller med! Gör gärna en tråd! :D
Japp, lovar att fixa en sen :)

Kul att ni gilla dem  <3