Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[SPOILERS!] LM AUSTRALIA S07E11

Startat av Svartkrut, 23 Juni 2025 kl. 18:37

Föregående ämne - Nästa ämne

ColA

När man skickar 2 fina östgötar då vet man att det levereras topp klass  ;D

Wolcker

Citat från: ColA skrivet 26 Juni 2025 kl. 19:05När man skickar 2 fina östgötar då vet man att det levereras topp klass  ;D

hade det varit gotlänningar eller göteborgare skulle det vunnit menar du alltså ^^
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

ColA

Citat från: Wolcker skrivet 26 Juni 2025 kl. 19:31hade det varit gotlänningar eller göteborgare skulle det vunnit menar du alltså ^^
Ingen anning, det var inget jag la någon tanke på så du får tolka det som du vill. 

Jag hejar på alla men som OG östgöte hejar jag lite extra på östgötar vilket är fullt rimligt 8)

Wolcker

Citat från: ColA skrivet 26 Juni 2025 kl. 19:57Ingen anning, det var inget jag la någon tanke på så du får tolka det som du vill.

Jag hejar på alla men som OG östgöte hejar jag lite extra på östgötar vilket är fullt rimligt 8)

jag tolkar det på ENDA sättet man kan tolka det på =)
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

andreaseldh

Min favorit i finalen var (precis som publiken på plats) Trent & Alex, men jag gissar att Brickman även lade in resten av säsongen i bedömningen.

eon

Grattis Albin och Vidar!

Är det någon som har en länk till öppen film så att jag kan se finalen?

Godtfred

Citat från: eon skrivet 27 Juni 2025 kl. 19:26Grattis Albin och Vidar!

Är det någon som har en länk till öppen film så att jag kan se finalen?

Lähnn

Bra jobbat Albin och Vidar!
Jättefint finalbygge!
Ni hade den klart bästa idén  :)
Grattis till en mycket hedrande tredjeplats!

Kvarnbacka

Imponerande insats hela vägen och starkt att bli bästa lag från "resten av världen"!

Tornet

Grattis till bra prestation Albin och Vidar!

Det har varit superkul att se ett svenskt lag i den bästa versionen av LM.

CopMike

Så kul att se era idéer komma till liv - grymt byggt genom hela säsongen (y)! Och grattis till en välförtjänt pallplats <3