Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[SPOILERS!] LM AUSTRALIA S07E11

Startat av Svartkrut, 23 Juni 2025 kl. 18:37

Föregående ämne - Nästa ämne

Svartkrut

Hatten av till Albin och Vidar! Ni gjorde ett fantastiskt jobb hela vägen. Ni var helt magiska. Har de 2 senaste dagarna sett alla 11 avsnitt(, vilket för övrigt var en perfekt avledningsmanöver för att inte oroa mig inför morgondagens 14 h flygtur till Tokyo.) Perfekt tajming också då den sista episoden precis hade publicerats då jag var klar med HP-avsnittet. 

Bästa internationella lag och topp 3! Ni är helt klart mästerbyggare i världsklass! Stort GRATTIS till er! 🥳

Manfred87

Kan bara stämma in i Evas lovord! Var riktigt kul att se er hela serien igenom och gillade verkligen ert finalbygge (även om hundbygget var min favorit) och särskilt er monsteridé!
Bra klossat och kämpat!  <3

Gideon

Grattis till finalplatsen!! LM Sweden höll fanan högt 💪 🇸🇪

(Har inte hunnit se så långt i säsongen ännu, men min chef i Sydney spoilade det för mig när hans familj såg det på TV 😎)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

swemixon

Stort Grattis Vidar och Albin! Hela familjen har suttit naglade framför rutan och följt ert äventyr.

Välförtjänt att ni hamnade bland topp tre (y) 

Bricks By Jesper

Grattis Albin och Vidar till en tredje plats, mycket bra klossat av er båda <3 har varit skoj och ha följt er tråkigt att det redan är slut på avsnitt.

Daylight

Grattis och bra jobbat (y) Har varit spännande att se

Godtfred

Grattis! Vackert att ta pallplats i den konkurrensen!

jedi tomas

Grattis till placeringen. Bra kämpat och fina byggen har ni gjort under hela tiden.

MrLaago

Stort grattis till placeringen och väl genomförd tävling! Ni har bjudit på fin underhållning.  <3

Klas Almqvist

Grattis till final och super grymma byggen... (y)

MrUzagi

Snyggt jobbat Albin och Vidar. Hård konkurrens mellan de tre byggena, men ni stod er bra.
Bara att komma till final är ju en stor fjäder i hatten.

Skafte

Verkligen bra jobbat, hela säsongen!

Fina finalbyggen, 28 timmar är verkligen grymt. Hoppas de var utslagna på minst fyra dagar...

Jag har "några" frågor till, hoppas vi får till ett poddavsnitt under hösten!  <3

lingonmirakel

Stort tack för underhållningen och fantastiska byggen! Så kul att följa er, grymt imponerad!
Instagram: miken_mocs

narwo

Ser ut som att Albin och Vidar hade några söta små Tan-färgade vänner med sig. <3

LMS7_EPISODE 11_FINALE_333.jpg

Grattis till er båda för ett så fantastiskt bygge och placering. Superstolt att ni tog er till finalen.

MarLar

Gott kämpat Albin och Vidar.

Med röstfördelningen så är det väl nästan alltid Brickmans röst som avgör.  Svårt att se att ett bygge kan få så många röster från publiken att de slår hundra från Brickman. Min favorit i finalen var Trent och Alex men det fanns verkligen saker i alla byggen som kunde lett till seger.