[SPOILERS!] LM Australien S07E03

Startat av Gideon, 05 Juni 2025 kl. 18:21

Föregående ämne - Nästa ämne

Gideon

CitatEpisode 3 was the final challenge before the Leaderboard was finalised and the MAGIC Brick was awarded, so there was a lot at stake!

The teams began at Kmart, where they found ten empty toy boxes, each with a distinct toy name, packaging and colours.

Each duo picked a box and were required to build the toy in the packaging.

At the end of the challenge the finished builds were displayed inside their boxes in the studio and the toy that stood out the most would be scored the highest points.

https://youtu.be/sWuYH833YIo

Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Skafte

Snålt med poäng till team Sweden! Väldigt rolig utmaning, dock.

Lite tidigt, kanske, men vågar man utnämna 76797 till säsongens populäraste bit? Används i många byggen hittills...

ColA

Citat från: Skafte skrivet 08 Juni 2025 kl. 21:41Snålt med poäng till team Sweden! Väldigt rolig utmaning, dock.

Lite tidigt, kanske, men vågar man utnämna 76797 till säsongens populäraste bit? Används i många byggen hittills...

En favorit bit som jag använt väldigt många av i sandlådan genom åren så jag förstår dom mycket väl  :P

MarLar

Seså. Upp med nästa programtråd. Vill inte kapa initiativet =)

Gideon

Citat från: MarLar skrivet 11 Juni 2025 kl. 11:02Seså. Upp med nästa programtråd. Vill inte kapa initiativet =)
Håll i hatten...har inte ens hunnit se avsnitt 4 än :P
(Men började samla bilderna nu och blev nog spoilad på vem som åker ut)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

robinnilsson403

I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

andreaseldh

Rättvis bedömning som alltid! Det blev väldigt stor spridning i totalpoängen, så det är tur för lagen som hamnade sämst att varje bygge bedöms enskilt i fortsättningen.