Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Buyersclub.se

Startat av mossarp, 06 Mars 2025 kl. 13:15

Föregående ämne - Nästa ämne

mossarp

Tips på två set som är sjukt billiga.
Normalt set köper jag aldrig från dessa sidor men nu var det billigt även om man inte är medlem.
Antingen har de köpt dem superbilligt från Lego eller har de missat nåt vid prissättningen.

59:-
43224

59:-
43221

Klas Almqvist

Vad är hållhaken på denna sida 500 kr lägre pris än dom billigaste?

mossarp

#2
Citat från: Klas Almqvist skrivet 06 Mars 2025 kl. 13:20Vad är hållhaken på denna sida 500 kr lägre pris än dom billigaste?
Det är bara dessa två set så jag vet inte.

Kan vara så att de köpt in ett stort antal billigt från Lego, som Rusta gör i bland.
Såg att just dessa set även var billiga på Ekohallen när jag var där för ett par veckor sedan.
Men inte så här billiga!

Klas Almqvist

Tydligen är det så om man köper där så går man med på en prenumeration 99/månad

mossarp

#4
Citat från: Klas Almqvist skrivet 06 Mars 2025 kl. 13:29Tydligen är det så om man köper där så går man med på en prenumeration 99/månad
Jo så är det, om man väljer det vid utcheckningen.
Då blir priset ytterligare lägre.
Vill man inte bli medlem måste man klicka ur rutan om medlemskap och fortsätta som gäst.


Utdrag:
Måste jag bli medlem för att handla?
Nej, givetvis inte! När du handlar hos oss får du däremot ett gratis konto – inget krångel, inga avgifter. Men vill du få extra mycket för pengarna kan du välja att bli Plus-medlem och få direkt tillgång till tjänstens alla förmåner. Plus-medlemskapet är alltså helt valfritt och du kan handla precis som vanligt även utan det.




Eriol

Dom verkar ha registrerat fel någonstans. Det står ju att rek pris på varan är 69 kr. Men jag la en beställning för skojs skull så får vi se vad som händer...

Leidermark

Citat från: mossarp skrivet 06 Mars 2025 kl. 13:15Tips på två set som är sjukt billiga.
Normalt set köper jag aldrig från dessa sidor men nu var det billigt även om man inte är medlem.
Antingen har de köpte dem superbilligt från Lego eller har de missat nåt vid prissättningen.

59:-
43224

59:-
43221
En intressant aspekt är att länkarna du satt upp funkar och hänvisar rätt till produkterna. men om du söker på deras sida så hittas inte produkterna...

mossarp

Citat från: Leidermark skrivet 06 Mars 2025 kl. 14:29En intressant aspekt är att länkarna du satt upp funkar och hänvisar rätt till produkterna. men om du söker på deras sida så hittas inte produkterna...

Jag märkte det nu oxå...
Något felinlagt i deras system kanske som Eriol påpekade.

Gideon

Disney-setet var flaggat som slutsålt, men provade beställa slottet nu :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

robinnilsson403

Båda står som slut nu. Råkade impulsbeställa 2 slott.  :-X
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Leidermark

Är det någon av er som beställt något av dessa som fått leverans, avisering eller spårlänk?

Jag har inte hört nåt alls.

robinnilsson403

Inte hört något. Utlovad leverans är på torsdag med Early Bird, så ont om tid för dem nu...
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Gideon

Min beställning har fortfarande status "inväntar packning".
Har inte allt för stort hopp att få några slott men håller tummarna :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

robinnilsson403

Citat från: Gideon skrivet 12 Mars 2025 kl. 13:55Min beställning har fortfarande status "inväntar packning".
Har inte allt för stort hopp att få några slott men håller tummarna :)

Det västa som kan hända är väl pengarna tillbaka? :)
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

shiftaltcmd

Blev pengarna tillbaka för min del.