Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Svarta riddarnas borg

Startat av de Gothia, 13 April 2011 kl. 13:54

Föregående ämne - Nästa ämne

de Gothia

tack igen! :)

kul med din feedback anders, känns som du kollat noga på mina bilder vilket uppskattas! Ja där är onekligen en miss. kanske är det lättare att minska ner lite på kreneleringen på det raka partiet ist! återkommer med bilder på det och resten när landskapet är klart!

AndersI

Citat från: de Gothia skrivet 15 April 2011 kl. 00:05
kul med din feedback anders, känns som du kollat noga på mina bilder
Klart man kollar noga när man ser ett bygge som man skulle velat ha gjort själv (finns alltid bra idéer att stjälalåna) om bara tiden och bitarna räckte till...
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

swestar

Härligt bygge, kul med så många bilder. Får en skön känsla av att det är liv och rörelse på bilderna "ME LIKE"  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

de Gothia

tack swestar! :) ja det är ännu mer liv o detaljer nu! just nu byggs hamnmagasinet upp utanför. hamnen i sig är klar.. bara lite landskap kvar sen!

de Gothia

Nya bilder i första inlägget...

Gideon

Citat från: de Gothia skrivet 28 Juni 2011 kl. 17:22
Nya bilder i första inlägget...
Fantastiskt fint! Gillar hur du verkligen fått det till att kännas som en levande scen med nya detaljer att upptäcka varje gång man kollar på en bild :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Erik

Jättesnyggt och detaljrikt! Kan du lägga upp några fler bilder på hamnen? Från andra vinklar?

mordatre

Snyggt bygge. Roligt när det är lite mer än bara en borg.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

de Gothia

tack så mycket! :) nu är min B.S folder publik och där ligger det fler bilder, på bla hamnen!