[MOC] Medieval blacksmith / townhouse

Startat av GustavF, 16 Juli 2024 kl. 18:38

Föregående ämne - Nästa ämne

Joyride

Du har verkligen hittat din stil för de här byggena!
Är de enstaka hus eller hamnar de i ett större sammanhang tillsammans?
Instagram: joyride_bricks

Daylight

Jätte snyggt. Fina detaljer och gillar färgvalet.

GustavF

Citat från: Joyride skrivet 19 Juli 2024 kl. 09:20Du har verkligen hittat din stil för de här byggena!
Är de enstaka hus eller hamnar de i ett större sammanhang tillsammans?
Tack! 

De kommer vara en del av ett större diorama som jag visar upp i skærbæck  :)

GustavF

Tack! 🤩 

ska försöka mig på något i sand green eller sand blue som nästa projekt tror jag :) 

Emma

Region Mitten

Tunnan

Mycket snyggt bygge och älskar att grotta in mig på detaljerna i det och hur du använt olika bitar, är dörren tex ett gäng container boxar?

GustavF

Citat från: Emma skrivet 21 Juli 2024 kl. 23:20Så snyggt!
Tack!

Citat från: Tunnan skrivet 23 Juli 2024 kl. 16:05Mycket snyggt bygge och älskar att grotta in mig på detaljerna i det och hur du använt olika bitar, är dörren tex ett gäng container boxar?

Tack 🙏🏻. Ja det stämmer, använder ibland lådor eller liknande för att göra dörrar. Enkelt och blir riktigt snyggt tycker jag :)

Till mitt torn som står i samma display använde jag istället kistlock vilket blev riktigt coolt tycker jag 👍🏻

GustavF

Lite uppdaterade bilder när huset installerats i layouten  :D

Eriol

Snyggt som vanligt när du bygger!

andreaseldh

bileam

Så snyggt, Gustav! Skall bli kul att se live så småningom...

GustavF

Citat från: andreaseldh skrivet 24 Juli 2024 kl. 10:40NPU 6254!
Vadå? Är inte det en hästbajs? ;D Alltid undrat varför de gör den i så många andra färger  ::)

GustavF

Citat från: Eriol skrivet 24 Juli 2024 kl. 09:57Snyggt som vanligt när du bygger!
Tack 🙏🏻
Citat från: bileam skrivet 24 Juli 2024 kl. 10:52Så snyggt, Gustav! Skall bli kul att se live så småningom...
Tack 🙏🏻 blir Danmark och sen förhoppningsvis Göteborg till våren kanske 🤔 

Hultan

Regionansvarig Mitten