Tradera Brick Challenge: Bygg ett ALT-bygge - NY DEADLINE 12 maj

Startat av byStfn, 13 April 2024 kl. 16:51

Föregående ämne - Nästa ämne

Magnus den store

Citat från: andreaseldh skrivet 24 Maj 2024 kl. 21:36Vi som har Swebrick som enda socialt medium, när/hur får vi se nåt?

Du behöver inte ha socialt medium för att se. Lite kan du se på webben. Funkar i en vanlig webbläsare.

https://www.instagram.com/explore/tags/traderabrickchallenge/
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Leidermark

Blev det aldrig någon Topp10?
Någon som vet?

byStfn

Citat från: Leidermark skrivet 29 Maj 2024 kl. 13:13Blev det aldrig någon Topp10?
Någon som vet?

Jag har frågat Tradera vad som händer. Det finns typ en topp 10 utifrån hur processen att få fram en vinnare var, men oklart varför Tradera valt att inte publicera och kontakta dessa? (Rätta mig gärna om jag har fel)

Leidermark

Citat från: byStfn skrivet 30 Maj 2024 kl. 00:45Jag har frågat Tradera vad som händer. Det finns typ en topp 10 utifrån hur processen att få fram en vinnare var, men oklart varför Tradera valt att inte publicera och kontakta dessa? (Rätta mig gärna om jag har fel)

Ok, tack för infon. Vi får väl se om det händer något längre fram.

andreaseldh

Citat från: byStfn skrivet 30 Maj 2024 kl. 00:45Jag har frågat Tradera vad som händer. Det finns typ en topp 10 utifrån hur processen att få fram en vinnare var, men oklart varför Tradera valt att inte publicera och kontakta dessa? (Rätta mig gärna om jag har fel)

Tillåter ditt kontrakt med Tradera att du visar Topp 10 (eller alla deltagare) här på Swebrick?

byStfn

Citat från: andreaseldh skrivet 30 Maj 2024 kl. 17:40Tillåter ditt kontrakt med Tradera att du visar Topp 10 (eller alla deltagare) här på Swebrick?
Jag inväntar helst svar först, men inga restriktriktioner finns i uppdraget :P