Tradera Brick Challenge: Bygg ett ALT-bygge - NY DEADLINE 12 maj

Startat av byStfn, 13 April 2024 kl. 16:51

Föregående ämne - Nästa ämne

Larsson

Har också refreshat den sidan ett antal gånger i väntan på ett resultat. Vill se vem som vinner och om man själv har nån chans på en topp tio!

Leidermark

Citat från: Larsson skrivet 18 Maj 2024 kl. 12:49Har också refreshat den sidan ett antal gånger i väntan på ett resultat. Vill se vem som vinner och om man själv har nån chans på en topp tio!
Ja, jag har gjort samma sak :)
Så sugen på att veta!

CopMike

byStfn

Citat från: CopMike skrivet 18 Maj 2024 kl. 19:42Var inte syttende maj igår 🤪?
Vi har efter många om och men kommit fram till en vinnare, men det blev inte klart förrän i morse pga orimligt jämt (och något sega mailsvar) :) 

Jag tänker att det publiceras på måndag hos Tradera! 

Wolcker

Imorgon får vi veta. Oavsett vem som vinner så vill jag tacka juryn och tradera. Det är alltid roligt med tävlingar utanför Swebrick.

Nu håller jag tummarna för alla! :)
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

byStfn

Det har varit sjukt svårt och omständigt, så mycket kan jag säga! 

danielbrrssn

Larsson

Nån som har koll på vad som händer med tävlingen? Sidan blev uppdaterad tidigare i veckan med att resultat skulle presenteras idag men nu finns inte sidan kvar. 

Leidermark

Citat från: Larsson skrivet 24 Maj 2024 kl. 19:13Nån som har koll på vad som händer med tävlingen? Sidan blev uppdaterad tidigare i veckan med att resultat skulle presenteras idag men nu finns inte sidan kvar.
Dom har uppdaterat klart :)
Vinnaren är presenterad: Sigge Sjöstrand

Grattis Sigge!
Mycket fint bygge :)

Dock fick jag aldrig se den på Instagram, försvann väl i mängden som inte viasades, så första gången nu att spana in den :)

Men Top10 har inte presenterats, kanske får vänta en till vecka på den ;)

Gideon

Citat från: Leidermark skrivet 24 Maj 2024 kl. 19:20Vinnaren är presenterad: Sigge Sjöstrand

Grattis Sigge!
Mycket fint bygge :)

Dock fick jag aldrig se den på Instagram, försvann väl i mängden som inte viasades, så första gången nu att spana in den :)
Den hade jag helt missat också, välförtjänt vinnare! :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Larsson

Grattis till Sigge! Absolut ett fint bygge!
Synd att det ska vara så svårt att hålla lite deadlines från Tradera på att uppdatera en sida bara, röstningen från juryn var ju tydligen klar nästan i tid i alla fall :)

Edit: Såg sidan nu och det var ju en fin intervju med där så fattar att det tagit lite tid att få till det också!

Wolcker

bra jobbat, någon som ser vilka 2-11 platserna fick? Det stod förut i alla fall 1 pris 5000 kr och 10 andra får 500 kr
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

LToming

Rolig tävling och en värdig vinnare, jag såg inte heller detta bidrag på #traderabrickchallenge så himla roligt att se bygget.
Ska bli spännande och se om man lyckades nå en topp 10 plats. Undrar om sidan uppdateras med det resultatet också snart. Jag har uppdaterat sidan rätt många gånger senaste veckan 😂

Bra jobbat alla  :)
Ltoming @ Instagram & TikTok

https://flic.kr/ps/47bEQt

andreaseldh

Vi som har Swebrick som enda socialt medium, när/hur får vi se nåt?

Godtfred

Citat från: andreaseldh skrivet 24 Maj 2024 kl. 21:36Vi som har Swebrick som enda socialt medium, när/hur får vi se nåt?
Klicka på länken i trådens första inlägg. 😊